تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403
لگو صبا ویژن

اتاق خبر صبا ویژن

2 نقد و بررسی

متوسط

امتیاز 2.5 از 2 رای

تهران، بزرگراه مدرس، تقاطع وحید دستگردی، پلاک 217

اخبار (5)
ششمین رویداد «صبانه» صباویژن با حضور تعدادی از فعالان حوزه تبلیغات و بازاریابی برگزار شد و مدیران این حوزه‌ها درباره تجربیات خود گفت‌وگو کردند. به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی صباویژن،‌ در رویداد صبانه،...
منتشرشده در 1402/07/25
نسخه جدید داشبورد صباویژن با هدف بهبود کیفیت و سرعت خدمات به کسب‌وکارها و مدیران تبلیغات و بازاریابی منتشر شد. صباویژن به عنوان یکی از فعال‌ترین آژانس‌های تبلیغات آنلاین کشـور، با در اختیار داشتن پرمخاطب...
منتشرشده در 1402/06/05
چهارمین رویداد «صَبانه»؛ صبحانۀ دیجیتالی صباویژن با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های حوزۀ تبلیغات، بازاریابی و کارآفرینی برگزار شد. در صبانه امروز، پس از صرف صبحانه و معرفی چهره‌های جدید دعوت شده به «صَبانه»،...
منتشرشده در 1402/04/27
سومین رویداد «صبانه»؛ صبحانۀ دیجیتالی صباویژن با حضور جمعی از فعالان و چهره‌های حوزۀ تبلیغات، بازاریابی و کارآفرینی برگزار شد. در صبانه امروز، پس از صرف صبحانه و معرفی چهره‌های جدید دعوت شده به «صبانه»،...
منتشرشده در 1402/03/29
معرفی بیش از 700 واژۀ تخصصی
دنیای دیجیتال مارکتینگ دنیایی گسترده است و با رشد سریع فناوری، مدام گسترده‌تر می‌شود. برای موفقیت در این حوزه، باید مقاله‌ها، راهنماها و سایر منابعی را که اغلب به انگلیسی نوشته می‌شوند، مطالعه کرد و...
منتشرشده در 1401/10/24
درباره صبا ویژن

تاریخچه صبا ویژن

صبا ویژن به عنوان یک آزانس تبلیغاتی توسط هلدینگ صباایده در سال ۱۳۸۵ راه‌اندازی شد و از آن زمان، فعالیت خود را در صنعت نوپای تبلیغات دیجیتال شروع کرده است. ابتدا با تلاش زیاد، امکان درآمدزایی اینترنتی را در قالب تبلیغات روی سایت‌های پرترافیکی که صباایده (کلوب و میهن‌بلاگ و...) راه‌اندازی کرده بود فراهم کردیم و سپس این امکان را برای صاحبان دیگر سایت‌ها توسعه دادیم.

امروز، با مالکیت رسانه‌های پرمخاطب آپارات و فیلیمو و خلق پلتفرم‌های هوشمند وی‌پلاس به‌عنوان بزرگ‌ترین آژانس تبلیغات آنلاین ایران به صاحبان کسب‌وکارهای ایرانی و خارجی کمک می‌کنیم تا پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدفشان برسانند.

زمینه فعالیت صبا ویژن

مهم‌ترین فعالیت صبا ویژن تبلیغات است. صبا ویژن می‌کوشد تا با ارائۀ خوراک محتوایی مناسب برای مخاطبان، توجه آن‌ها را همواره به سمت خود جلب کند. همچنین، تلاش می‌کند که با خلاقیت تیم‌های بین‌رشته‌ای خود، کاربردی‌ترین و موثرترین تبلیغات، ابزارها و آموزش‌ها را در اختیار کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک قرار بدهد.

خدمات صبا ویژن

صباویژن در زمینه تبلیغات دیجیتال به وسیله مالکیت رسانه‌های پرمخاطبی مانند آپارات و فیلیمو فعالیت می‌کند. همچنین، با ایجاد پلتفرم‌های هوشمندی همچون وی‌پلاس و تیک آبی، خدمات گسترده‌ای را به برندها و کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. این تنوع در فعالیت‌ها به این شرکت این امکان را می‌دهد تا خدمات خود را به گستره وسیعی از برندها، هدف‌گذاری کند.

مشتریان صبا ویژن

مشتریان صبا ویژن عموما از جنس B2B هستند. کسب‌وکارهایی که به تبلیغات در فضای دیجیتال نیازمندند، دسته اصلی مشتریان صبا ویژن را تشکیل می‌دهند.

گروه دیگری که به عنوان مشتریان استراتژیک صبا ویژن به حساب می‌آیند، جایگاه‌داران و نمایش‌دهندگان محتوای تبلیغاتی هستنده به دو گروه عمده اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌های پر مخاطب تقسیم می‌شوند. همچنین صباویژن با شرکت‌هایی مانند یکتانت و مدیااد هم همکاری می‌کند که این شرکت‌ها هم در زمینه تبلیغات گسترده دیجیتالی مشغول به کار هستند.

محصولات صباویژن

تبلیغات کلیکی در صباویژن

در چارچوب پنل صباویژن، کسب‌وکارها قابلیت ایجاد کمپین‌های کلیکی متنوع را دارا می‌باشند. با بهره‌مندی از ارتباطات و شبکه گسترده این آژانس، می‌توانند برنامه‌های تبلیغاتی متنوعی را طراحی و هدف‌گذاری‌های گوناگون را در نظر بگیرند.

تبلیغات ویدیویی در صباویژن

صبا ویژن به واسطه مالکیت آپارات و فیلیمو زیرساخت مناسبی برای آن دسته از کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند تبلیغات خود را به صورت ویدیویی نمایش دهند، گزینه مطلوبی است. این تبلیغات معمولا در ابتدای ویدیوهای منتشر شده در هردو پلتفرم آپارات و فیلیمو نمایش داده می‌شوند و تاثیرگذاری بالایی دارند.

تبلیغات موبایلی

یکی دیگر از کانال‌های انتشار تبلیغات بنری و کلیکی در صبا ویژن، تبلیغات موبایکی است که می‌تواند یکی از روش‌های درآمد برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های موبایلی هم به شمار آید. در این روش که معمولا از طریق نمایش بنر و ویدیو در داخل اپلیکیشن‌ها، پیام تبلیغاتی به مخاطب نمایش داده می‌شود، این امکان را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌آورد تا با اختصاص فضای تبلیغاتی و استفاده از دسترسی‌های پنل صباویژن به صورت کاملا اتوماتیک به نمایش تبلیغات و کسب درآمد بپردارند.

تبلیغات همسان

با توجه به ساختار یکپارچه‌ای که تبلیغات همسان با محتوای سایت تبلیغ‌کننده دارند، احتمال نادیده‌گرفته‌شدن توسط مخاطب به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد نسبت به تبلیغات بنری. در این نوع تبلیغات، مخاطب به شکل غیرمستقیم با محصول یا خدمت برند مواجه می‌شود، اما این اتفاق به شکلی اجتناب‌ناپذیر و بدون احساس فریب‌خوردگی اتفاق می‌افتد.

یکی از ویژگی‌های اصلی تبلیغات همسان این است که در تناسب با محتوای صفحه قرار می‌گیرند و از جذابیت و ارزشمندی برخوردارند. این ویژگی باعث می‌شود که احتمال کلیک روی تبلیغات همسان توسط کاربران به نسبت بالاتر باشد. در واقع، زمینه برای ارتقاء تجربه کاربری و افزایش تعامل با تبلیغات همسان وجود دارد.

در کل، اگر محتوای صفحه جالب‌توجه و ارزشمند باشد، احتمال کلیک روی تبلیغات همسان افزایش می‌یابد. اما برای بهینه‌سازی این تبلیغات، ارتقاء کیفیت و جذابیت محتوا و همچنین انتخاب موقعیت‌های مناسب برای نمایش تبلیغات در سایت امری حیاتی است.

برندهای زیر مجموعه