تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اتاق خبر صرافی تبدیل

تبدیل

11 نقد و بررسی

خوب

امتیاز 3.27 از 11 رای
اخبار (12)
صرافی تبدیل اعلام کرد؛
بر اساس خبر منتشر شده در کانال تلگرامی صرافی تبدیل، با آغاز دوباره تنش‌ها در فلسطین و شدت‌گرفتن حملات اسرائیل به نوار غزه، ارزهای دیجیتال مبتنی بر طلا عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند و...
منتشرشده در 1402/07/19
سودی تا ده برابر بیش‌تر؛
بازار اهرم دار بازاری برای رسیدن به سودهای چند برابری در ارز دیجیتال است. اهرم دار به این معنی که شما می‌توانید در این بازار تا 5 تا 10 برابر سرمایه خود وارد معاملات خرید...
منتشرشده در 1402/07/16
سپیده‌ پناه، مدیر بازاریابی صرافی ارز دیجیتال تبدیل:
صرافی ارز دیجیتال «تبدیل»، چند روز پیش از حذف کارمزدهای بخش خرید آسان خود خبر داد. براساس اطلاعیه تبدیل، کاربران این پلتفرم مبادلاتی رمزارز از این پس می‌توانند در بخش خرید آسان، بدون پرداخت کارمزد،...
منتشرشده در 1402/07/16
زمان برداشت تومانی در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، کوتاه شد. این صرافی ارز دیجیتال با انتشار لیست بانک‌هایی که از برداشت آنی پشتیبانی می‌کنند، از کوتاه‌تر شدن فرآیندهای برداشت پول در این صرافی رمزارز خبر...
منتشرشده در 1402/07/10
معامله تعهدی تبدیل با ارائه اهرم 3، فضای متفاوتی را پیشکش تریدرهای ایرانی کرد. با توجه به استقبال معامله‌گران صرافی تبدیل از قابلیت معامله تعهدی، این صرافی اهرم بازارهای خود را از ۳ به ۵...
منتشرشده در 1402/06/28
صرافی ارز دیجیتال تبدیل با رصد و پیگیری نیازهای معامله‌گران ارز دیجیتال در کشورمان تلاش‌ کرده است تا به‌روزترین ابزارهای معاملاتی را در اختیار آن‌ها قرار دهد. یکی از جذاب‌ترین امکانات معاملاتی که می‌تواند سود...
منتشرشده در 1402/06/27
مسعود ملک‌محمدی، مدیرعامل صرافی رمزارز تبدیل، از نگاهش به بازار رمزارزها می‌گوید:
 نزدیک به یک دهه از فعالیت‌های رمزارزی در کشور می‌گذرد. شاخص‌ترین بازیگران این حوزه، صرافی‌های رمزارز هستند که تعداد آنها هر سال بیشتر شده است. این رشد، نمایان‌گر وجود روزافزون تقاضا در این بازار پرهیجان...
منتشرشده در 1402/05/24
سه برابر سود بیشتر در معاملات بازار ارز دیجیتال به نظر ادعای بسیار بزرگی است که صرافی تبدیل آن را بیان می‌کند. به نظر شما رسیدن به ۳ برابر سود بیشتر در معاملات بازار ارز...
منتشرشده در 1402/05/24
امکان دریافت سود در بازار نزولی جزو جدانشدنی بازارهای مالی است که با استفاده از معاملات تعهدی یا Margin Trading ممکن می‌شود. ابزاری که در بین معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت بالایی دارد و با...
منتشرشده در 1402/05/19
تحریم کلیدواژه‌ای است که در سال‌های اخیر تبدیل به پتکی برای بستن مسیر کاربران ایرانی برای استفاده از بسترهای بین‌المللی در بازارهای مالی شده است و صرافی‌های ارز دیجیتال نیز از این امر مستثنی نبوده‌اند....
منتشرشده در 1402/05/19
از 2 صفحه1 2
درباره صرافی تبدیل
درباره مدیران

آشنایی با صرافی تبدیل

صرافی تبدیل زیر ساخت معاملات ارز دیجیتال در بستری امن؛ امنیت، سرعت، امکانات و تنوع محصول، دغدغه‌ی هر معامله‌گر ایرانی است و تبدیل اینجاست که این دغدغه را برطرف کند.

تبدیل، یک صرافی ایرانی‌ست که از زمستان سال ۹۸ شروع به فعالیت کرده است و امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی نظیر بیت‌کوین، اتریوم، تتر و شیبا را در بستری امن و حرفه‌ای برای معامله‌گران ایرانی فراهم می‌آورد.

مجموعه‌ای از متخصصین باتجربه در حوزه‌ی مالی، سرمایه‌گذاری و تکنولوژی در کنار هم قرار گرفته‌اند، به این امید که افراد با هر سطح دانش و تجربه‌ای بتوانند به سرمایه‌گذاری و حفظ و افزایش ارزش دارایی خود بپردازند.

جامعه هدف

هدف تبدیل این است که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در دسترس تمامی ایرانیان قرار دهد و بتواند در رفع دغدغه‌های مالی و اقتصادی، یاری‌رسان مردم باشد.

محصولات صرافی تبدیل

خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی تبدیل

در حال حاضر صرافی تبدیل، امکان خرید و فروش بیش از ۲۷۰ ارز دیجیتال از ارزهای پرطرفدار و محبوب بازار را در سه بخش مختلف فراهم کرده است:

بازار معاملاتی تومانی: در بازارهای تومانی، کاربران تبدیل با دارایی تومانی خود به معامله با سایر معامله‌گران تبدیل می‌پردازند. این بازار از ابزارهای مدیریت سرمایه مثل OCO و حد ضرر و حد سود برخوردار است.

بازار معاملاتی تتری: بازارهای تتری مشابه بازارهای تومانی عمل می‌کنند، با این تفاوت که پایه معامله در آن‌ها، ارز دیجیتال تتر (دلار دیجیتال) است و کاربران برای استفاده از این بازارها، ابتدا دارایی تومانی خود را تبدیل به تتر می‌کنند.

خرید آسان: در این بخش که به OTC نیز معروف است، کاربران با خود صرافی معامله می‌کنند و می‌توانند در کمترین زمان، به خرید و فروش ارز دیجیتال دلخواه خود در حجم مدنظر بپردازند.

معاملات اهرم‌دار صرافی تبدیل

کسب سودهای چند برابری از ریزش یا رشد قیمت ارزهای دیجیتال، برای اولین بار در ایران توسط صرافی تبدیل در اختیار معامله‌گران قرار گرفته است. در معاملات اهرم‌دار، کاربران می‌توانند با دریافت اعتبار از صرافی، با دارایی بیشتری وارد معامله شوند و پس از پایان معامله و بازپرداخت اعتبار، سودی ۵ یا حتی ۱۰ برابر سود معاملات اسپات (معاملات عادی و سنتی بازار) کسب کنند.

معاملات اهرم‌دار تا کنون به ۲۷ بازار تتری و تومانی مختلف تبدیل با پشتیبانی از اهرم ۵ اضافه شده‌اند. جذاب‌ترین این بازارها، بازار بیت‌کوین-تتر و بازار تتر-تومان هستند. در بازار تتری بیت‌کوین، کاربران امکان کسب سود ۱۰ برابری به کمک اهرم ۱۰ را دارند. همچنین در بازار تتر-تومان، معامله‌گران می‌توانند از نوسانات قیمت دلار، سودهای ۵ برابری بدست آورند.

معاملات اهرم‌دار صرافی تبدیل به طور پیوسته با قابلیت‌های جدید نظیر ماشین حساب و ابزار حرفه‌ای مدیریت معامله و اضافه شدن بازارهای جدید و اهرم‌های بالاتر ارتقاء می‌یابند.

مدیران صرافی تبدیل

مسعود ملک‌محمدی: هم‌بنیان‌گذار و مدیر عامل صرافی تبدیل. آقای ملک‌محمدی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. وی در ادامه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه Tor Vergata شهر رم در رشته فایننس تکمیل کرد و به ایران بازگشت. پس از تجربه‌های موفق در شرکت‌های Griffon Capital و علی‌بابا، مسعود ملک‌محمدی صرافی ارز دیجیتال تبدیل را در اواخر سال ۹۸ تأسیس کرد. او همچنین در سال ۹۸ در کنار مجید حسینی‌نژاد، موسس شرکت علی‌بابا، موسسه «پویش» را بنیان گذاشت.

حسن فراهانی: هم‌بنیان‌گذار و مدیر ارشد فنی (CTO) صرافی تبدیل. حسن فراهانی در سال ۹۳ تحصیل در رشته مهندسی برق دانشگاه شریف را آغاز کرد. او در ۹۷، استارت‌آپ «وینگ» را در کنار امیررضا فتحی تأسیس کرد که در زمینه کرایه اسکوترهای برقی فعالیت داشت. پس از این کسب‌وکار، او در کنار آقای ملک‌محمدی و آقای فتحی، صرافی تبدیل را بنیان گذاشت.

امیررضا فتحی: هم‌بنیان‌گذار، مدیر ارشد فنی (CTO) و مدیر بخش بلاکچین صرافی تبدیل. آقای فتحی نیز ورودی ۹۳ رشته مهندسی برق دانشگاه شریف است. پس از هم‌بنیان‌گذاری استارت‌آپ «وینگ» در سال ۹۷ در کنار حسن فراهانی، در زمستان ۹۸ به آقای ملک‌محمدی و آقای فراهانی پیوست و کار در صرافی تبدیل را آغاز کرد.

سپیده پناه: مدیر ارشد بازاریابی (CMO) صرافی تبدیل. خانم پناه فارغ‌التحصیل رشته مکانیک در مقطع کارشناسی و رشته مدیریت بازاریابی در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از پیوستن به تبدیل، در هلدینگ «دلتا» در نقش مدیر ارشد بازاریابی فعالیت داشت.

پیمان امیری: مدیر بخش روابط عمومی صرافی تبدیل. آقای امیری از دانشگاه قزوین در رشته مهندسی کامپیوتر فارغ‌التحصیل شد. آقای امیری از سال ۹۶ فعالیت خود در حوزه روابط عمومی را آغاز کرد. از سوابق او می‌توان به مدیریت پشتیبانی استارتاپ «تریبون» از زیرمجموعه‌های «یکتانت» و سرپرستی آژانس روابط عمومی این استارتاپ اشاره کرد. 

دانلود اپلیکیشن صرافی تبدیل

دانلود از کافه بازار

آموزش استفاده از اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال تبدیل را از اینجا بخوانید و بیاموزید.