تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
لگو فلایتیو

اتاق خبر فلایتیو

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی دورپرواز

0 نقد و بررسی

امتیاز 0 از 0 رای

تهران - خیابان بهشتی - خیابان سرافراز - خیابان پنجم - پلاک 19

اخبار (6)
سرویس جدید «ویزای آنلاین» فلایتیو با هدف بهبود تجربه کاربر:
یکی از چالش‌های مسافران مقاصد خارجی دریافت ویزا است. نبود فرآیند مشخص دشواری‌هایی مانند افزایش هزینه‌های سفر و اتلاف زمان و انرژی را برای مسافران ایجاد می‌کند. ویزای سفر فلایتیو با هدف تسریع و بهبود...
منتشرشده در 1402/09/21
پرواز خارجی با ۳۰ درصد مبلغ؛
فلایتیو از سرویس جدید خود به نام «پرداخت اعتباری فلایتیو» رونمایی کرده و از این پس مسافران می‌توانند پرواز خود را با پرداخت اعتباری، رزرو کنند. با اتمام COVID-19 و محدودیت‌های ناشی از آن، تمایل...
منتشرشده در 1402/06/05
در پی تغییر مدیرعامل فلایتیو:
کامیار ایرانی به‌عنوان مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد. ایرانی در رویداد معرفی خود به موضوعات مختلفی اشاره کرد که به‌روزشدن نسخه جدید سایت و اپلیکیشن فلایتیو در تابستان امسال یکی از آنها بود. همچنین ایرانی...
منتشرشده در 1402/03/21
فلایتیو برای تسهیل فرایند دریافت ویزای فرودگاهی قطر برای مشتریان خود، امکان رزرو و خرید هتل‌های موجود در «دیسکاور قطر» را به سایت خود اضافه کرده است. طبق قوانین قطر، از ۱۴ آوریل ۲۰۲۲ (۲۵...
منتشرشده در 1402/02/30
تفاهم فلایتیو و کارگونت به نفع مردم
هم‌بنیان‌گذاران استارتاپ کارگونت، با حضور در هاب رسانه اینوتکس ۲۰۲۳ از امضای تفاهم‌نامه با شرکت فلایتیو خبر دادند. فلایتیو، کسب‌وکاری در حوزه گردشگری است که گفته می‌شود در حال حاضر بزرگترین ارائه‌دهنده فروش بلیت پروازهای...
منتشرشده در 1402/02/25
تلاشی برای گسترش فرهنگ اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه
فلایتیو در راستای مسئولیت اجتماعی خود همکاری مشترکی با هلال احمر آغاز کرد. تمرکز جدی این همکاری بر مقابله با تغییرات اقلیمی و اجرای کمپین «نذر آب» است و فلایتیو امیدوار است بتواند با چنین...
منتشرشده در 1401/10/26
درباره فلایتیو
درباره مدیران

معرفی و آشنایی با فلایتیو

فلایتیو یک پلتفرم جامع خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که به شما امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. این پلتفرم بیش از یک ساده‌ترین خرید بلیط بلکه یک منبع کامل جهت برنامه‌ریزی و اجرای سفرهایتان محسوب می‌شود. اینجا شما می‌توانید اطلاعات کاملی درباره سفرها و جاذبه‌های گردشگری در ایران و سراسر جهان کسب کنید. همچنین، از بهترین قیمت‌ها برای بلیط‌ها بهره‌مند شوید و با پشتیبانی کارآمد از سفرهای خود لذت ببرید.

پیشینه و تاریخچه فلایتیو

فلایتیو در مرحله اول جذب سرمایه، قبل از ورود ویروس کرونا به کشور، از صباایده استارتاپ شروع شد. در این زمان شرایط بسیار نامعقولی در صنعت گردشگری به وجود آمد و فلایتیو در این بازار نارسا به استرداد چند ده میلیارد تومانی مجبور شد. اما در اوایل سال 1399، شرایط بهبود یافت و بخشی از سفرهای داخلی و سفرهای کاری دوباره آغاز شدند. همچنین، پیش‌بینی می‌شد که تقاضا بعد از همه‌گیری کرونا چند برابر شود.

فلایتیو در سال 1399، به ری‌برند و بازسازی برند خود تمرکز کرد و فرایند جذب سرمایه از اواخر سال 1399 آغاز شد. در نهایت، مبلغی بین 200 تا 300 میلیارد تومان از هلدینگ ارنیکا جذب شد. بر اساس گفته احسان داوودی، یکی از بنیان‌گذاران فلایتیو، انتخاب هلدینگ ارنیکا به دلیل عواملی مانند ارزش‌گذاری، میزان سرمایه‌گذاری، تعهداتی که سرمایه‌گذار پذیرفت و طراحی قرارداد منصفانه بود.

خدمات فلایتیو

پلتفرم فلایتیو یکی از پیشروها در زمینه خدمات هوایی مبتنی بر فناوری است. این پلتفرم یک راهکار جامع برای مدیریت سفرهای هوایی ارائه می‌دهد و امکان رزرو بلیط هواپیما، جستجوی پروازها و مقایسه قیمت‌ها را فراهم می‌سازد.

با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته و تکنولوژی‌های نوین، فلایتیو به کاربران خود امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا بهترین پروازها را انتخاب کنند. همچنین، این پلتفرم اطلاعات از طریق شرکت‌های هواپیمایی مختلف را جمع‌آوری کرده و به کاربران خود نمایش می‌دهد، بنابراین امکان مقایسه قیمت‌ها و خدمات مختلف فراهم می‌شود.

فلایتیو تلاش می‌کند تا تجربه سفر هوایی را برای مسافران بهبود بخشد. با ارائه امکاناتی مانند اعلام تاخیر پرواز، اطلاعات درب هواپیما و خدمات ویژه، این پلتفرم به مسافران کمک می‌کند تا از ترتیب‌های صف در فرودگاه‌ها خودداری کنند و راحتی سفر را به حداکثر برسانند.

با استفاده از فلایتیو، مسافران می‌توانند به سادگی و در کمترین زمان ممکن بلیط‌های هواپیما را رزرو کنند، تاخیرهای پرواز را دریافت کنند و از امکانات و خدمات ویژه استفاده کنند. پلتفرم فلایتیو با ارائه راهکارهای هوشمندانه و ساده برای سفرهای هوایی، به مسافران اطمینان می‌دهد که تجربه‌ای خوشایند و بی‌دغدغه داشته باشند. این پلتفرم با ارائه خدمات هوشمند و قابل اعتماد، تجربه سفر را تبدیل به یک لحظه خاص و خوب می‌کند.

مشتریان فلایتیو

مهمترین مشتریان فلایتیو عموم مردم هستند که قصد سفر دارند. مسافران و گردشگران با استفاده از خدمات فلایتیو می‌توانند برای خرید بلیت و رزرو هتل اقدام کنند. دسته دوم مشتریان فلایتیو کسب‌وکارها و بازیگران کلیدی حوزه گردشگری هستند که شامل هتل‌ها، آزانس‌های هواپیمایی، شرکت‌های تسهیلگر سفر و اقامتگاه‌ها می‌شوند.

خدمات و محصولات فلایتیو

  • پرواز داخلی
  • پرواز خارجی
  • هتل داخلی
  • هتل خارجی
  • قطار
  • ویزا

مدیرعامل فلایتیو

علی کشفی مدیریت عاملی فلایتیو را از آغاز به عهده داشت؛ اما در تازه‌ترین تغییرات مدیریتی فلایتیو، کامیار ایرانی سکان هدایت این پلتفرم را به عهده گرفته است.