تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اتاق خبر فلای تودی

آبنوس گشت تهران

3 نقد و بررسی

عالی

امتیاز 4.67 از 3 رای

تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی، کوچه ادایی، پلاک ۲، طبقه ۲

اخبار (3)
سرویس جدید فلای‌تودی رونمایی شد؛
فلای‌تودی پلتفرم آنلاین خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل، همزمان با رونمایی از سایت جدید خود، محصولی به نام کِی‌کُجا را برای اولین بار در ایران معرفی کرده است. سرویسی که می‌تواند پروازهای اقتصادی...
منتشرشده در 1402/08/01
فروش بلیط قطار، به خدمات «فلای‌تو‌دی»، اضافه شد. به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی فلای‌تو‌دی، همزمان با به‌روز رسانی اپلیکشن؛ امکان خرید بلیط قطار در کنار خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در...
منتشرشده در 1402/06/11
فلای تودی با انتشار گزارش سالانه در قالب هویت بصری جدید، آمار و ارقامی را درباره خدمات و محصولات خود در سال گذشته ارائه داد تا در مورد سهمی که در صنعت گردشگری کشور دارد،...
منتشرشده در 1402/05/26
درباره فلای تودی

معرفی فلای تودی

فلای تو دی به عنوان یک پلتفرم کاربری و معتبر، خدمات متنوعی در زمینه مسافرت ارائه می‌دهد. این پلتفرم امکان رزرو آنلاین بلیط‌های هواپیما، هتل، قطار، کشتی و بیمه مسافرتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مسافران می‌توانند به سرعت و در هر زمانی از شبانه‌روز از طریق وب‌سایت flytoday یا اپلیکیشن آن، بلیط و هتل خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و سفر خود را برنامه‌ریزی کنند.

برخی از خدمات ارائه شده توسط فلای تو دی عبارتند از فروش بلیط‌های هواپیما، رزرو هتل در مقاطع مختلف، بلیط قطار و کشتی، و همچنین خدمات بیمه مسافرتی برای سفرهای داخلی و خارجی.

این پلتفرم علاوه بر اینکه این امکان را فراهم می‌کند تا مسافران به راحتی بلیط‌ها و خدمات مورد نیاز خود را رزرو کنند، از طریق اعمال کدهای تخفیف، فرصت بهبود هزینه‌های مسافرتی را نیز فراهم می‌کند. این کدهای تخفیف از طریق منابع معتبر وب‌سایت فلای تو دی یا وب‌سایت‌های مشابه قابل دریافت بوده و مسافران را تشویق می‌کند تا با هزینه کمتری به تجربه سفر خود بپردازند.

تاریخچه فلای تودی

فلای تودی در آذرماه سال 95 متولد شد و فروش آنلاين اولين بليت پرواز خارجی را در همان زمان تجربه کرد. در اردیبهشت سال 96 فروش آنلاين اولين بليط پرواز داخلی را ثبت کرد و مهرماه همان سال رزرو آنلاين اولين هتل خارجی را به کارنامه خود افزود. آبان ماه سال 96 هم‌ صدور آنلاين اولین بیمه‌نامه مسافرتی در فلای تودی رقم خورد و بعد در فروردین سال 1400 رزرو آنلاین اولین هتل داخلی در فلای تودی به ثبت رسید.

خدمات فلای تودی

فلای تودی  به عنوان یک سامانه رزرو آنلاین، تسهیل و افزایش سرعت فرآیند جستجو و مقایسه خدمات گردشگری را برای کاربران خود ایجاد است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد در کمترین زمان ممکن به جستجوی مسیرهای هوایی و ترکیبات مختلف پروازی بپردازند و با ارائه گزینه‌های متنوع، به طور قابل توجهی هزینه‌های سفر را بهبود بخشند. این امکان به ویژه اهمیت زیادی دارد زیرا هنوز بسیاری از آژانس‌های مسافرتی از روش‌های قدیمی رزرواسیون استفاده می‌کنند.

فلای تودی با نمایش تمام مسیرهای هوایی و ترکیب خطوط مختلف، فرصت رزرو پرواز با مناسب‌ترین قیمت را به مسافران ارائه می‌دهد. این پلتفرم امکان مقایسه پیشنهادات و خدمات پروازی مختلف را به مسافران می‌دهد و پس از انجام بررسی‌های لازم، با چند کلیک ساده، مسافران می‌توانند پرواز ایده‌آل خود را رزرو کنند.

یک نکته مهم درباره فلای تودی این است که این پلتفرم نمایندگی شرکت هواپیمایی Hahn Air را در ایران دارد. این نمایندگی امکان رزرو بلیط پروازهای خارجی با بهترین قیمت‌ها را برای مسافران ایجاد می‌کند. همچنین مسافران با مراجعه به این پلتفرم می‌توانند از خدمات فلای تودی چارتر نیز بهره‌مند شوند، به این صورت که بلیط چارتر هواپیما را با بهترین قیمت و امکان استرداد آنلاین خریداری کنند.

این سامانه همچنین برنامه‌های منحصر به فردی برای رزرو هتل ارائه داده است. کاربران با وارد کردن مقصد سفر، تاریخ‌های ورود و خروج، تعداد اتاق و مسافران، به سرعت بهترین قیمت‌ها و اطلاعات کامل هتل‌ها را مشاهده می‌کنند. این اطلاعات شامل تصاویر، نوع اتاق‌ها و دیگر جزئیات هتل می‌شوند. پس از تکمیل فرآیند خرید، واچر هتل به صورت فوری برای مسافران صادر می‌شود.

فلای تو دی به دلیل نخستین سامانه ایرانی است که امکان رزرو آنلاین قطارهای خارجی را فراهم کرده است. کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین بلیط قطارهای کشورهای آلمان، آمریکا، ایتالیا، انگلستان، کانادا و اسپانیا را رزرو کنند. این پلتفرم به‌تازگی این امکان را به مسافران ایرانی ارائه داده است و می‌تواند به‌عنوان جامع‌ترین سرویس ارائه‌دهنده خدمات رزرو اینترنتی قطارهای خارجی در ایران محسوب شود.

هدف اصلی فلای تودی ارائه خدمات رزرواسیون آنلاین با صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌هاست. این سامانه با راه‌اندازی فرآیند رزرو آسان و امکانات گسترده، به مسافران تجربه سفری آسوده و بدون نگرانی از نظر مالی فراهم می‌کند.

مشتریان فلای تودی

مشتریان فلای تودی به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند. دسته اول افرادی هستند که قصد استفاده از خدمات این پلترم را دارند. خدماتی مانند رزرو بلیت پرواز، رزرو هتل و ... دسته دوم مشتریان فلایتودی هم ارائه‌دهندگان خدمات مسافری هستند که به عنوان مدل B2B با فلای تودی همکاری دارند. خطوط پرواز، آزانس‌های مسافربری، هتل‌ها و اقامتگاه‌ها جز این دسته به حساب می‌آیند. پشتیبانی فلای تودی به شماره 021-42405000 به کاربران این امکان را می‌دهد تا با تیم پشتیبانی تماس بگیرند و راهنمایی دریافت کنند.