تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
arzplus

اتاق خبر ارزپلاس

ارزپلاس

0 نقد و بررسی

امتیاز 0 از 0 رای

تهران – میرداماد – روبروی مجتمع آرین – پلاک ۲۰۹

اخبار (2)
همگام با بازارهای جهانی، ارزهای ترند و محبوب بازار، فرانتیر (FRONT) و ریبون فایننس (RBN) در تاریخ 28 اسفند 1402 به ارزپلاس اضافه شدند. به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی ارزپلاس، هدف فرانتیر (FRONT)، حل...
منتشرشده در 1403/01/05
همگام با بازارهای جهانی، ارزهای ترند و محبوب بازار، بوم (BOME)، اورکا (ORCA)، زبک پروتکل (ZBC) و ایوو (AEVO) در تاریخ 26 اسفند 1402 به ارزپلاس اضافه شدند. به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط...
منتشرشده در 1402/12/27
درباره ارزپلاس

درباره ارزپلاس

صرافی ارز پلاس، پلتفرم آنلاین تبادل ارزهای دیجیتال است که از سال ۱۴۰۰، با یک تیم باتجربه و باسابقه در زمینه ارزهای دیجیتال، فعالیت رسمی خود را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. باتوجه به افزایش روزافزون استفاده از رمزارزها، تیم ارزپلاس در تلاش است تا در نهایت دقت و امنیت، بستری مطمئن برای تبادلات رمزارزی کاربران داخلی فراهم کند.

امکانات و ویژگی‌های ارزپلاس

امنیت

اولین ویژگی ارز پلاس امنیت در معاملات و حفظ دارایی‌های مشتریان است که مهم‌ترین ویژگی آن به شمار می‌آید. برای تامین امنیت دارایی و اطلاعات کاربران در ارزپلاس از پیشرفته‌ترین و به‌روزترین امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری استفاده شده است.

محیط کاربری ساده

ارز پلاس دارای محیط کاربری ساده‌ اما حرفه‌ای و مناسب برای تریدرهای مبتدی تا پیشرفته است تا کاربران با هر سطح از اطلاعات، بتوانند نیازهای خود از بازارهای رمزارزی را مرتفع کرده و تجربه شیرینی از دنیای رمزارزی کسب کنند.

پشتیبانی 24 ساعته

تیم پشتیبانی ارزپلاس به صورت 24 ساعته در هفت روز هفته، آماده پاسخگویی و حل مشکلات کاربران است و در صورت نیاز به راهنمایی، کاربران می‌توانند از طریق تماس تلفنی و چت آنلاین با پشتیبانان ارزپلاس ارتباط برقرار کنند و مشکل خود را با ساده‌ترین راه ممکن برطرف کنند.

امکان خرید و فروش ارزهای متعدد و متنوع

در بخش معاملات ارزپلاس چندصد ارز پشتیبانی می‌شود. روزانه نیز با توجه به نیاز کاربران و فرصت های موجود در این بازار، به تعداد آن اضافه می شود و کاربران می توانند همزمان با کاربران صرافی های بین المللی، از فرصت های موجود در این بازار استفاده کنند.

ربات معامله‌گر

ربات معامله‌گر ارزپلاس از دیگر امکانات محبوب کاربران ارزپلاس می‌باشد که با آن می‌توانید به دور از ترس و طمع، به صورت 24 ساعته در بازار حضور فعال داشته باشید و استراتژی معاملاتی شما بدون وقفه درحال اجرا باشد.

استیکینگ

استیکینگ ارزهای دیجیتال یک راه بدون رسیک برای افزایش دارایی رمزارزی می باشد که در ارزپلاس شما می‌توانید دارایی های متنوعی را استک نموده و از سود تضمین شده آن بهره مند شوید که این امر باعث می شود علاوه بر حفظ امنیت کامل و بدون ریسک، افزایش نیز داشته باشد.

لیست سریع ارزهای ترند بازار

ارزپلاس همیشه در تلاش است تا ارزهای با پتانسیل بالا و ترند بازار را سریع و بدون وقفه لیست نموده و به معاملات خود اضافه کند تا کاربران از بازار عقب نمانده و بتوانند بیشترین سود را از دنیای رمزارزها کسب نمایند.

تنوع شبکه‌های برداشت رمزارزی

یکی از مشکلات بزرگ کاربران بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب شبکه مناسب برای انتقال و نگهداری دارایی در شبکه‌های مختلف بلاکچین است. ارزپلاس با پشتیبانی از 9 شبکه اصلی و محبوب بلاکچین مانند بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ترون (TRX)، بایننس اسمارت چین (BSC) و... تصمیم‌گیری را برای کاربران آسان کرده است.

تسویه حساب فوری

در صرافی ارزپلاس تسویه حساب‌ها به‌سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با آسودگی خیال به خرید و فروش رمزارزهای خود بپردازند و نگران نحوه دریافت وجوه خود نباشند.

کیف پول اختصاصی

در صرافی ارزپلاس برای هر ارز دیجیتال یک کیف پول اختصاصی وجود دارد که برای خرید و فروش آسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.