تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

امضای توافق نامه همکاری بین دیجی کالا و کارگزاری فارابی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بورس بانک بیمه
نتیجه امضای توافق‌نامه همکاری دیجی‌پی با کارگزاری فارابی:

دیجی‌پی خدمات مدیریت سرمایه ارائه می‌کند

امضای توافق نامه همکاری بین دیجی کالا و کارگزاری فارابی در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی بورس بانک بیمه

توافقنامه همکاری بین دیجی‌پی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری فارابی، در سومین روز از پانزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه امضا شد. بر اساس این توافق‌نامه، دیجی‌پی خدمات مدیریت ثروت را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

امضا کنندگان این توافق‌نامه رحمان بابازاده، مدیرعامل هلدینگ فارابی؛ میثم خیرخواه، معاون کارآفرینی گروه مالی فارابی؛ حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا و هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی بودند. در این برنامه، مدیران سه شرکت درباره نتایج و دستاوردهای این همکاری به بحث و گفتگو پرداختند.

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دیجی‌پی و فارابی با حضور حمید محمدی و مدیرعامل فارابی

هدف اصلی از این تفاهم‌نامه همکاری بین دیجی‌پی و گروه مالی فارابی، ایجاد یک مارکت پلیس در زمینه سرمایه‌گذاری عنوان شد. به این ترتیب، این بازیگران کلیدی بازار قادر خواهند بود تا خدمات خود را مطابق با استانداردهای تعریف‌شده در این محصول، ارائه کنند و کاربران فناوری‌های مالی دیجی‌پی قادر خواهند بود آنها را مشاهده و مقایسه کنند. در نتیجه این همکاری، صندوق درآمد ثابت اکسیر دوم فارابی به عنوان بخش اول این محصول، شروع به ارائه خدمات به مشتریان کرده است. در این طرح، سرمایه‌های کوچک در بازار بدهی و گواهی سپرده بانکی سرمایه‌گذاری می‌شوند و سود حاصل از این سرمایه‌گذاری به صورت ماهیانه به حساب سرمایه‌گذار واریز می‌شود.

حمید محمدی مدیر عامل دیجی‌کالا در مراسم امضای توافق نامه همکاری بین دیجی‌پی و کارگزاری فارابی

در مراسم امضای این تفاهم‌نامه، حمید محمدی، مدیرعامل شرکت دیجی‌کالا، درباره همکاری بین دیجی‌پی و گروه مالی فارابی اظهار نمود: “شروع همکاری دیجی‌پی و فارابی به مدت تقریباً دو سال پیش بوده است و امروز بخش کوچکی از اهدافی که برای این همکاری تعیین کرده بودیم، در قالب یک محصول عملیاتی به واقعیت پیوسته است.”

وی به فعالیت بلندمدت گروه دیجی‌کالا در زمینه تجارت الکترونیک اشاره کرده و اظهار داشت: “دیجی‌کالا در حال حاضر خدمات خود را به حدود 40 میلیون کاربر ارائه می‌دهد و در داخل دیجی‌کالا حدود 300 تا 400 هزار فروشنده فعالیت می‌کنند. این ارقام زنجیره ارزش ما را شکل می‌دهند و با همکاری با گروه فارابی، هدفمان بود که در بازار سرمایه حضوری را برای مشتریان و فروشندگان خود ایجاد کنیم.”

غرفه فارابی در نمایشگاه صنعت مالی 1402 بورس بانک بیمه

حمید محمدی مدیرعامل شرکت دیجی‌کالا در بخش دیگری از سخنرانی خود، درباره هدف‌گذاری این شرکت برای ایجاد یک پلتفرم C2B2C (مشتری به کسب و کار به مشتری) توضیح داد و اظهار نمود: “از طریق همکاری با گروه مالی فارابی، ما قصد داریم منابع مالی را از روش بازاریابی انبوه (mass marketing) به وسیله ارائه یکسری طرح‌های جذاب و ساده ارائه دهیم و افراد را در سوددهی مشارکتی شریک کنیم و در عین حال از جریان مالی حاصله برای ارائه خدمات دیگر به مشتریان خود استفاده نماییم. در واقع، هدف ما این است که یک طرح سرمایه‌گذاری هوشمند و پویا را به صورت ساده و قابل فهم به ارمغان بیاوریم.”

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها