تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
در نمایشگاه صنعت مالی اتفاق افتاد:

رونمایی از سه محصول جدید در بیمه ایران

رونمایی از سه محصول جدید در بیمه ایران
در ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت 10:47 ب.ظ

تریبون‌نیوز/ بیمه ایران از جمله مجموعه‌های شرکت کننده در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) بود. این بیمه در مدت برگزاری سه روزه‌ی نمایشگاه، از سه طرح جدید خود به نام‌های «سامانه نظرسنجی و آزمون ساز»، «بیمه طرح پیمان» و «اپلیکیشن بیمه ایران من» رونمایی کرد.

مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، مسعود بادین مدیر عامل بیمه آسیا و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران بیمه ایران از جمله حاضران در این مراسم بودند و از این سه ابتکار بیمه ایران رونمایی کردند. ارائه‌ی این سه خدمت جدید در جهت استفاده‌ی بهتر مخاطبان از خدمات بیمه ایران بوده است.

ارزیابی میزان رضایت مشتریان و ذینفعان از خدمات، نظرسنجی از عملکرد کارکنان، جمع‌آوری دادها و تحلیل رضایت مشتریان از جمله قابلیت‌های سامانه نظرسنجی و آزمون ساز بیمه ایران است. همچنین در اپلیکیشن ایران من، خدمات پذیرش و پرداخت خسارت در محل، نرخ‌دهی بیمه‌نامه خرید و تمدید بیمه‌نامه، پرداخت اقساط بیمه‌نامه، استعلام اصالت بیمه‌نامه از سامانه بیمه مرکزی  و درخواست نمایندگی به صورت برخط و غیر حضوری به مخاطبان بیمه ایران ارائه می‌شود.

https://triboon.news?p=12851