تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
در نمایشگاه صنعت مالی اتفاق افتاد

رونمایی فارابی از نکسو

رونمایی فارابی از نکسو
در ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت 10:27 ق.ظ

تریبون‌نیوز/ گروه‌مالی فارابی در همکاری مشترک با بانک پاسارگاد، محصول جدید خود به نام نکسو را رونمایی کرد. پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از 16 الی 19 خردادماه برگزار شد. اجزای مختلف صنعت مالی کشور با گردهمایی در این نمایشگاه، در کنار افزایش تعامل و گفت‌وگو با سایر مجموعه‌ها، از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند. کارگزاری فارابی که به صورت گسترده در این نمایشگاه حاضر شده بود، در بخش‌های مختلف خدمات و محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کرد.

جدیدترین محصول کارگزاری فارابی به نام کارت نکسو که با همکاری بانک پاسارگاد تولید شده است، در حاشیه این نمایشگاه با حضور رحمان بابازاده، مدیرعامل این گروه مالی رونمایی شد. این کارت تمام قابلیت‌های کارت‌های بانکی مرسوم را دارد و در کنار آن امکان دریافت سود نیز از آن وجود دارد. در واقع این کارت این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا علاوه بر سرمایه‌گذاری و دریافت سود روزشمار، از قابلیت‌های خرید، کارت به کارت، دریافت وجه و … نیز استفاده کنند.

فرایند دریافت کارت نکسو نیز بسیار آسان طراحی شده است و علاقه‌مندان به دریافت این کارت می‌توانند از طریق آنلاین و غیرحضوری برای دریافت این کارت اقدام کنند.

https://triboon.news?p=12989