تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

ماموریت کمیته امداد توانمندسازی، اشتغال پایدار و درآمد باثبات است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین افتتاحیه نخستین نمایشگاه آبادیران، گفت: نخستین دوره این نمایشگاه در حال برگزاری است و امیدوارم استمرار داشته باشد تا محرومیت‌زدایی با نهایت تکریم انجام شود.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در این آیین سخنان خود را با یادی از امام راحل آغاز کرد و گفت: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و در آن شرایط ایران درگیر مشکلات بسیاری بود اما ۲۲ روز از پیروزی انقلاب نگذشته بود که کمیته امداد از سوی امام تاسیس شد زیرا امام راحل این دغدغه را داشت که محرومیت‌زدایی باید سرلوحه کمیته باشد.

او افزود: آیا امام که فرمان تاسیس کمیته را دادند منظورشان این بود که سفره‌ای پهن شده که با صدقه‌هایی که جمع‌آوری می‌شود بتوانیم محرومیت‌زدایی کنیم؟ خیر این‌گونه نبوده امام بر این باور بودند که تلاش کنید برای شکوفایی استعدادها و این حرکت‌ها تلاشی برای شکوفایی استعداها در مناطق گوناکون ایران است.

او افزود: کمک به نیازمندان باید عزتمندانه باشد. ماموریت اکنون کمیته امداد توانمندسازی ایجاد درآمد باثبات است و ما دنبال اشتغال پایدار و درآمد باثبات هستیم که مستلزم فناوری‌ها و محصولات دانش بنیان است.

بختیاری ادامه داد: بیش از ۵۵ درصد تحت پوشش کمیته امداد سرپرست خانوار هستند از شرکت‌های دانش بنیان استمداد می‌طلبیم که اشتغال خانگی ایجاد کنیم. امروز به خودم بالیدم که نهادهای حمایتی در کنار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان عالمانه برای کمک به محرومان تلاش می‌کنند و حرکت جدیدی را آگاهانه و غیرتمندانه انجام می‌دهند.

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

آخرین اخبار اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان
فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایده‌های نوآورانه شرکتی حمایت می‌کند افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود رونمایی از نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها منعقد شد دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد نسل جدید کاتالیست‌های خالص‌سازی هیدروژن، در کشور تولید می‌شود علی اکرمی‌فر، عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی شد نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها