تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فرابورس ایران

فرابورس ایران

مدیرعامل فرابورس خبر داد؛

۵ شرکت در مرحله ارزش‌گذاری برای عرضه اولیه

مدیرعامل فرابورس ایران درخصوص آخرین وضعیت پذیرش شرکت‌ها در فرابورس گفت: فرابورس مطابق برنامه‌ریزی‌ها سعی کرده تا هر هفته یک عرضه اولیه را در بازارهای اول و دوم داشته باشد. در حال‌حاضر نیز فرایند ارزش‌گذاری پنج شرکت در حال انجام است. با تکمیل برخی اطلاعات و احراز کامل شرایط عرضه اولیه آنها انجام خواهد شد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، محمدعلی شیرازی مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص برنامه این شرکت برای عرضه‌های اولیه در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: فرابورس مطابق برنامه‌ریزی‌ها سعی کرده تا هر هفته یک عرضه اولیه را در بازارهای اول و دوم داشته باشد. زمان عرضه شرکت‌ها بر اساس میزان تقاضا و ظرفیت‌های بازار تعیین می‌شود، در حال‌حاضر تقریبا ارزش‌گذاری پنج شرکت انجام شده است و در صورت تکمیل برخی اطلاعات به نوبت عرضه اولیه می‌رسند.

او به تغییر نام بازار SMEاشاره کرد و گفت: فرابورس در حال تغییر نام بازار SME به بازار «نوآفرین» است. این بازار دو تابلوی شرکت‌های نوپا و دانش بنیان را در درون خود جا داده و مخاطب این بازار عمدتا شرکت‌های متوسط حوزه استارتاپ و دانش‌بنیان‌ها خواهند بود.

مدیرعامل فرابورس بیان کرد: بازار SME طی سال‌های اخیر تقریبا غیرفعال بود اما براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به طور مجدد در محور پذیرش شرکت‌ها قرار گرفت.

شیرازی در پایان با اشاره به اینکه اولین پذیرش امسال مربوط به یک شرکت دانش بنیان در حوزه غذا بوده است، گفت: آخرین پذیرش در حوزه صندوق‌های جسورانه طی سال گذشته مربوط به بزرگترین صندوق یک هزار میلیارد تومانی بود. همچنین در رابطه با سایر شرکت‌های دانش بنیان که قابلیت پذیرش در بازارهای فرابورس را دارند برنامه‌ریزی هایی انجام شده است.

اتاق خبر فرابورس ایران

فرابورس ایران

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها