تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری:

واگذاری بخشی از فعالیت‌های شورای عالی جهاد سازندگی به مردم در دستور کار شورا است

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تاکید بر نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در شتاب بخشیدن به امور مربوط به مسئولیت‌های دولتی اظهار داشت: واگذاری بخشی از فعالیت‌های شورای عالی جهاد سازندگی به مردم در دستور کار شورا است.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، علیرضا نخعی مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا، گفت: مبنای دولت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان است.

او افزود: شورای عالی جهاد سازندگی‌ در مرحله‌‌ای از فعالیت‌هایش کار را گسترش داده و واگذاری بخش‌هایی از فعالیت‌ها به مردم را اساس کار خود دانسته است که باید ظرفیت‌های مردمی‌سازی را تکمیل کند.

مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با تقدیر از برگزاری مناسب اولین دوره این نمایشگاه، گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند به دولت در بحث اهرم کردن کارها و شتاب بخشیدن به امور کمک بسیاری کنند.

نخعی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان در کنار گروه‌های مردمی به عنوان بازوهای اجرایی می‌توانند آنچه از خدمات دولت قرار است به دست مردم برسد با کیفیت و سرعت بیشتری در دسترس آنها قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: ما بیشتر به دنبال بهره‌وری هستیم و‌ اگر علم و دانش شرکت‌های دانش بنیان در کنار صنعت‌ قرار گیرد حتما بهره‌وری را بالا می‌برد و میزان مصارف انرژی را کم می‌کند و ما می‌توانیم با بهره‌وری بالا کارها را با کیفیت بیشتر و هزینه کمتر انجام بدهیم.

نخستین دوره نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) تا ۲۵ خرداد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

آخرین اخبار اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان
فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایده‌های نوآورانه شرکتی حمایت می‌کند افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود رونمایی از نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها منعقد شد دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد نسل جدید کاتالیست‌های خالص‌سازی هیدروژن، در کشور تولید می‌شود علی اکرمی‌فر، عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی شد نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد اختتامیه «فن‌تز صنایع غذایی» همزمان با رویداد ملی فبین‌فود برگزار شد گردهمایی برترین فعالان رسانه و تبلیغات بین‌المللی در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها