تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر ایمیدرو

برنامه افزایش دوره‌های آموزشی معدنی رایگان برای بخش خصوصی

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از امضای تفاهم نامه همکاری این مرکز با سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان یزد برای برگزاری دوره‌های آموزشی معدنی رایگان برای بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا علمدار یزدی با بیان این مطلب گفت: مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، برای برگزاری بیش از ۳۰ هزار نفر-ساعت آموزش در قالب مسئولیت های اجتماعی برنامه ریزی کرده است.

او ادامه داد: این دوره های آموزشی، با هدف تحقق نقشه راه معدن و ایجاد اشتغال پایدار در کشور و در راستای توسعه مهارت های فردی و اشتغال‌آفرینی در استان یزد و مناطق کمتر توسعه یافته کشور، تعریف و تدوین شده است.

برگزاری بیش از 62 هزار نفر ساعت آموزش

مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد با اشاره به اقدامات انجام شده طی 2 سال اخیر در حوزه آموزش تصریح کرد: این مرکز طی مدت مذکور، در مجموع بیش از ۶۲ هزار نفر ساعت آموزش با عناوین کارور دستگاه حفاری و کارور آتشکاری در معدن و گوهر تراشی برگزار کرده است.

او افزود: در پایان برگزاری دوره‌های آموزشی یاد شده، علاوه بر صدور گواهی معتبر فنی و حرفه‌ای، معرفی نامه‌ای برای ورود کارآموزان به بازار کار نیز صادر شده است.

علمدار یزدی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش بین کارگاهی مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد از سال ۹۶ با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، به برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد کارآفرینی و تقویت دانش فنی کارآموزان در حوزه معدن و صنایع معدنی اقدام کرد.

اتاق خبر ایمیدرو

آخرین اخبار اتاق خبر ایمیدرو
افزایش مصرف ظاهری شمش فولاد و محصولات فولادی تفاهم‌نامه ۱۰۰ میلیون دلاری برای تولید سوخت کشتی در منطقه ویژه خلیج فارس به امضا رسید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403 تولید شد گسترش 493 معدن کوچک مقیاس توسط ایمیدرو ارزش طرح‌های تکمیل و افتتاح شده معدن و صنایع معدنی، 1.8 میلیارد دلار اعلام شد تفاهم‌نامه همکاری ایمیدرو با شرکت ملی صنایع پتروشیمی امضا شد تفاهم‌نامه مشارکت سرمایه‌گذاری ایمیدرو و ایدرو در طرح تولید الیاف شیشه مرند یک شرکت بازرگانی افغانستانی برای صادرات گوهرسنگ خام به ایران ابراز تمایل کرد اشتغال‌زایی ۴ هزار نفری در خط دوم انتقال آب خلیج‌ فارس احمدرضا صدر، سرپرست روابط عمومی جدید ایمیدرو بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور افتتاح می‌شود بازدید امید سحرخیز معاون زیربنایی، تولیدی و اقتصادی بازرس ویژه رئیس‌جمهور از غرفه ایمیدرو اقدام موثر ایمیدرو برای توسعه، هدایت سرمایه‌گذاری است رکورد تولید مواد معدنی در سرب و روی مهدی‌آباد ثبت‌ شد رشد ۴.۸ درصدی جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه پارسیان
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها