تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

حضور در فضای رقابتی الکامپ؛

استمرار در حفظ کیفیت به مدت 33 سال

صنایع الکترونیک فاران، جز شرکت‌های فناور است که در پارک فناوری پردیس فعالیت می‌کند. این شرکت به مدت 33 سال است که در حوزه برق، باتری و UPS فعالیت دارد و در این حوزه از قدیمی‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های فعال است.

به گزارش تریبون‌نیوز، صالح ناصری، مدیر فنی‌مهندسی شرکت فاران در مورد فعالیت‌های این مجموعه گفت:« فعالیت‌های فاران در پروژه‌های ملی و مگاپروژه‌ها است و بخش چشمگیری از نیاز بازار را در حوزه‌های خانگی، اداری و حوزه‌های کلان دیگر تامین می‌کند.

بسیاری از مجموعه‌ها، اعم از دولتی و خصوصی مثل بانک‌ها و وزارتخانه‌ها با فاران همکاری داشتند و این همکاری به طوری شناور و در جریان است».

او در خصوص ارزش‌های فاران مطرح کرد:« تلاش در کیفیت مستمر در سال‌های فعالیت مجموعه فاران و خدماتی که ارائه می‌دهد، همچنین در پشتیبانی مشتریان با دیدی به‌غیر از تجاری از حسن‌های قابل توجه این شرکت است. پارامتر قیمت نیز بسیار حائز توجه است که در کنار کیفیت مطلوب نیز به صورت اعتدال و مقبول لحاظ می‌شود».

ناصری در مورد حضور در پارک فناوری پردیس بیان کرد:« به‌واسطه حضور این شرکت در پارک فناوری پردیس، از ظرفیت‌های افراد تحصیل کرده و نخبه بهره می‌برد. واحد تحقیق و توسعه این شرکت دارای مجوز تحقیق توسعه صنایع معادن است. بسیاری از تجهیزات خاصی که در این صنعت به‌واسطه تحریم فراهم نمی‌شود، در تیم تحقیق و توسعه فاران مورد بررسی قرار می‌گیرد و طراحی‌های صفر تا صدی انجام می‌شود تا محصولات در بالاترین کیفیت ممکن به دست مشتریان و متقاضیان مربوطه برسد».

او در مورد چالش‌های این عرصه، به خصوص در طراحی و تولید محصول افزود:« در قسمت طراحی، دسترسی به اطلاعات جهانی و اطلاعات اختصاصی مهندسی بسیار سخت و چالش برانگیز است. در بحث تامین قطعات نیز چالش‌هایی وجود دارد. چون محصولات با قطعات تخصصی همچنین با بالاترین کیفیت ممکن حاصل می‌شوند، در روند تامین آن‌ها نیز با مشکلاتی چون ایجاد واسطه و افزایش هزینه روبه‌رو هستیم و چالش قیمتی دارد. در همین راستا نیز فرآیند طراحی، تولید و توسعه را بسیار زمان‌بر می‌کند.

او در خصوص حضور در الکامپ بیان کرد:« علی‌رغم پیش‌بینی ما، استقبال چشمگیری را از سوی مردم و کسب‌وکارها را شاهد هستیم. با حضور در فضای رقابتی الکامپ،یکی از اهداف ما نشان دادن پویایی مجموعه، در کنار مشتریان همیشگی و استمرار در این امر است. همچنین دائما در حال طراحی، توسعه و تولیدات جدید محصولاتمان هستیم و آن‌هارا رونمایی می‌کنیم» .

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها