تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مصاحبه‌ی تریبون نیوز بت فرزین فردیس در نمایشگاه الکامپ

امیدوارم با حاکمیت بتوانیم بهتر گفت‌وگو کنیم

مصاحبه‌ی تریبون نیوز بت فرزین فردیس در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ در حاشیه‌‌ی نمایشگاه الکامپ امسال گفت‌وگویی داشتیم با فرزین فردیس، عضو هیئت اتاق بازرگانی تهران و از فعالان عرصه‌ی اقتصاد دیجیتال کشور. او در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ به تریبون‌نیوز گفت: «الکامپ فرصتی است برای ما فعالان حوزه‌ی نوآوری و اقتصاد دیجیتال تا در کنارهم جمع شویم و درباره‌ی غضه‌های خود همفکری و رویاها شادی کنیم و ببینیم که قدم‌های بعدی خود را باید چگونه برداریم. با نبود این نمایشگاه در سال‌های قبل فرصت این دورهمی را از دست دادیم. خوشبختانه به همت سازمان نصر این اتفاق افتاد و توانستیم تا در کنار هم جمع شویم و امیدوارم جلسه‌هایی که اینجا برگزار شد منجر شود به سر منشاهای جدیدی در این حوزه و افراد بتوانند با استفاده از این فرصت در کسب‌وکارهای خود تغییرات جدیدی را ایجاد کنند».

او در خصوص برنامه‌های اتاق بازرگانی در دور جدید خود گفت: «چهارسال پیش وقتی ما به عنوان چند نفر از کسانی که با اقتصاد نوآوری آشنا بودند و می‌توانستند آن را نمایندگی کنند در اتاق بازرگانی تهران حضور پیدا کردیم، تلاش داشتیم تا فضای مناسبی را ایجاد کنیم تا حرف فعالان اقتصاد نوآوری در سطح عالی اقتصادی بخش خصوصی شنیده شود. برای اولین بار کمیسیون ویژه‌‌ای برای این بخش شکل گرفت و فعالان این صنعت از صنف‌های مختلف توانستند در کنار هم جمع شوند. با اینحال اتفاقی که در این دوره رخ داده این است که حداقل دو نفر از کسانی که  در دوره‌ی قبل در کمیسیون بودند الان در هیئت رئیسه اتاق هستند. امیدوارم از این طریق هم با حاکمیت بهتر گفت‌وگو کنیم و هم به فعالان سنتی خود نشان دهیم که اقتصاد نوآوری چقدر می‌تواند کمک کند به کاهش هزینه‌ها و تعامل بهتر با دولت».

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها