تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

سفرهای بین شهری تپسی 5 برابر شد
گزارش فعالیت مالی تپسی در سامانه کدال نشان می‌دهد

شناسایی درآمد 90 میلیاردتومانی

سفرهای بین شهری تپسی 5 برابر شد

گزارش فعالیت ماهانه تپسی منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ در کدال منتشر شده است. طبق این گزارش، تپسی در دوره یک‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ معادل ۹۰.۹ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

تپسی اولین استارتاپ ایرانی حاضر در بازار سرمایه است که بررسی گزارش کدال از درآمد شناسایی این شرکت در یک‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ نشان می‌دهد در این مدت معادل ۹۰.۹ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

این در حالی است که درآمد این شرکت در دوره یک‌ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ به میزان ۵۱.۱ میلیارد تومان بوده؛ بنابراین، درآمد تپسی با رشد بیش از ۷۰درصدی مواجه شده است.

عمده درآمد تپسی نیز از محل کمیسیون دریافتی از رانندگان است که مبلغ این درآمد در یک‌ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ معادل ۸۷.۷ میلیارد تومان است.

علاوه بر این، بررسی صورت مالی این استارتاپ از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ نشان می‌دهد که برای تپسی به میزان ۲۹۳.۴ میلیارد تومان درآمد شناسایی شده است.

همچنین معادل ۲۸۱.۴ میلیارد تومان از درآمدهای تپسی متعلق به کمیسیون دریافتی از رانندگان است.

طبق این گزارش، درآمد این شرکت از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۱/۰۴/۳۱ معادل ۱۵۴.۳ میلیارد تومان بوده که مقایسه آن با درآمد شناسایی‌شده از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۴/۳۱ بیانگر رشد ۹۰درصدی است.

منبع

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها