تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بانک تجارت

همکاری مشترک همراه اول و بانک تجارت

جشنواره مشترک بانک تجارت و همراه اول برای افتتاح حساب دانشگاهیان

همکاری مشترک همراه اول و بانک تجارت
جشنواره مشترک بانک تجارت و همراه اول ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های کشور آغاز شد. این جشنواره با شعار «این تجارت سودمند است» در دانشگاه‌های کشور در حال برگزاری است.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک به همراه اپراتور همراه اول به اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های کشور که حساب خود را در شعب و باجه‌های بانک تجارت مستقر در دانشگاه‌های کشور افتتاح کنند یک عدد سیم‌کارت اهدا می‌کند.

بانک تجارت طی دهه‌های اخیر همکاری‌های گسترده‌ای را با دانشگاه‌های سراسر کشور به عمل آورده و شعب و باجه‌های این بانک خدمات متنوع مالی و بانکی را به قشر فرهیخته‌ی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های کشور ارائه می‌کند.

اتاق خبر بانک تجارت

آخرین اخبار اتاق خبر بانک تجارت
«کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند پذیرندگان طرح کالانو بانک تجارت افزایش یافت جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت با امکانات و خدمات ویژه منتشر شد برندگان آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت مشخص شدند بانک تجارت از محصول جدید خود رونمایی کرد آخرین قرعه‌کشی جشنواره کارت جادویی بانک تجارت برگزار می‌شود بانک تجارت، در مجموع عملیات ارزی شبکه بانکی کشور رتبه نخست را به دست آورد قطار جشنواره کارت جادویی بانک تجارت به ایستگاه ششم رسید جشنواره اصناف بانک تجارت تمدید شد بانک تجارت، بیش از ۸۰ هزار وام ازدواج پرداخت کرد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت ملی صنایع مس ایران تمدید همکاری کارت آسان خرید بانک تجارت با دیجی‌کالا بانک تجارت ۷۳ هزار فقره وام ازدواج پرداخت کرد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از عملکرد بانک تجارت تقدیر کرد برندگان ۱۰ جایزه یک میلیارد ریالی معرفی شدند
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها