تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران

ارتباط فردا، در روستاهای محروم تصفیه‌خانه و آب شیرین کن احداث کرد

ارتباط فردا، در روستاهای محروم تصفیه‌خانه و آب شیرین کن احداث کرد
در ۱۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت 10:33 ق.ظ

شرکت ارتباط فردا در مراسمی با حضور مسئولان منطقه زابل، تصفیه‌خانه و آب شیرین کن ساخته شده توسط شرکت این شرکت را تحویل مردم روستای حاجی‌آباد و مسئولان محلی داد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت ارتباط فردا، در این مراسم که با حضور فرماندار و بخشدار منطقه، مدیرکل برق منطقه‌ای، ریاست دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از مدیران شرکت ارتباط فردا و مسئولان استان سیستان و بلوچستان و اهالی روستای حاجی‌آباد برگزار شد، تصفیه خانه و آب شیرین کن شرکت ارتباط فردا تحویل مردم این منطقه شد. با افتتاح و آغاز به‌کار تاسیسات یادشده، اهالی بیش از ۲۰ روستای منطقه که برای دسترسی به آب تصفیه شده کیلومترها مسافت را طی می کردند، از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

امید آقاجانی، مدیر بازاریابی شرکت ارتباط فردا در صفحه لینکدین خود در این‌باره نوشت:‌ «باز این سعادت و شانس امسال هم نصیب بنده شد که برای افتتاح تصفیه‌خانه و آب شیرین کن که با مشارکت هلدینگ ارتباط فردا، در روستای حاجی‌آباد از شهرهای اطراف منطقه نیمروز شهر زابل استان سیستان و بلوچستان ساخته شده حضور داشته باشم. پارسال هم ارتباط فردا از رسالت مسئولیت اجتماعی خودش در روستای بسیار محروم کهنانی در منطقه سیب و سوران شهرستان ایرانشهر یک خانه بهداشت هدیه کرد.»
آقاجانی نوشته بود: «باهمت خیرخواهانه ارتباط فردا و با افتتاح این تصویه خانه، مشکل حدود ۲۰ روستای این منطقه برای این معضل برطرف شد، ولی همچنان مشکلات عدیده محرومیت منطقه (آموزش، بهداشت، سلامت و.. ) پابرجاست.»

https://triboon.news?p=27884