تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
هشتمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران برگزار شد؛

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به اتاق تهران رفت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به اتاق تهران رفت
در ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت 9:56 ق.ظ

هشتمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران، صبح سه‌شنبه 30 آبان ماه با حضور محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد. اعضای هیئت نمایندگان اتاق تهران در هشتمین گردهمایی ماهانه خود میزبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواهند بود تا در جریان تعاملی دو سویه، رفع مسائل و مشکلات بخش خصوصی را مورد پیگیری قرار دهند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌ عمومی اتاق بازرگانی تهران،‌ در آغاز این نشست، آرمان خالقی، مهراد عباد و حسن فروزان‌فرد، سه عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران، در قالب سخنران پیش از دستور، به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند. در ادامه و به سیاق جلسات پیشین، رئیس اتاق تهران به بیان اخبار و مسائل اقتصادی روز و تبیین دیدگاه‌های بخش خصوصی پرداخت.

در ادامه این نشست، دیاکو حسینی، معاون بررسی‌های اقتصادی اتاق تهران، ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های این معاونت در دوره پیش‌رو به تحلیل شاخص‌های مهم اقتصادی پرداخت و عباس آرگون، خزانه‌دار و عضو هیئت‌رئیسه اتاق تهران، نیز گزارشی از پایش بودجه 1402 اتاق تهران به اعضای هیئت نمایندگان ارائه کرد.

دستورکار اصلی این نشست، بحث و تبادل‌نظر فعالان اقتصادی با محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس است و جلسه با بیان سخنان و سوالات اعضای هیئت نمایندگان و توضیحات رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه می‌یابد.

هشتمین جلسه هیئت نمایندگان اتاق تهران ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه 30 آبان ماه در ساختمان شماره 82 خیابان وزرا برپا شد.

https://triboon.news?p=29260