تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

پرداخت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

پرداخت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

پرداخت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

تپسی در روزهای پایانی سال 1401 به همه رانندگان فعال خود عیدی می‌دهد. پرداخت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی بر اساس کارکرد آن‌ها و پیش از پایان سال انجام می‌شود و علاوه بر عیدی، طرح‌های تشویقی ویژه‌ای برای افزایش درآمد رانندگان در ماه پایانی سال در نظر گرفته شده است.

شرایط دریافت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی تا 25 اسفندماه فرصت دارند تا حداقل 250 سفر انجام دهند و عیدی خود را دریافت کنند. برای شرکت در طرح عیدی رانندگان تپسی نیازی به ثبت نام نیست و این طرح به صورت پیش‌فرض برای همه فعال شده است.

در کنار این طرح، رانندگان می‌توانند با شرکت در دیگر طرح‌های تشویقی، پاداش‌های ویژه شب عید را هم دریافت کنند و اسفندماه پردرآمدی داشته باشند.

مبلغ عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

مبلغ عیدی رانندگان تپسی بر اساس درآمد آن‌ها مشخص می‌شود. هر راننده در صورت انجام حداقل 250 سفر، معادل 10 درصد درآمد خالص خود را به عنوان عیدی از تپسی دریافت می‌کند.

مبلغ عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی، بدون محدودیت و سقف پرداخت و دقیقا معادل 10 درصد درآمد خالص آن‌ها خواهد بود.

زمان و نحوه پرداخت عیدی رانندگان تاکسی اینترنتی تپسی

تعداد سفرهای رانندگان تپسی تا روز 25 اسفند محاسبه می‌شود و عیدی رانندگانی که مشمول دریافت عیدی می‌شوند، در 28 اسفندماه به اعتبار آن‌ها افزوده خواهد شد.

عیدی به همراه پاداش 2 میلیونی برای رانندگان جدید

رانندگانی هم که در اسفندماه 1401 ثبت نام خود را تکمیل کنند، مشمول طرح دریافت عیدی خواهند شد و علاوه بر عیدی می‌توانند با انجام ماموریت، 2 میلیون تومان پاداش هم دریافت کنند.

همین حالا از طریق لینک زیر به عنوان راننده تپسی ثبت نام کنید و با قبول سفرها، درآمد خود را افزایش دهید و از پاداش و عیدی بهره‌مند شوید:

منبع

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها