تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

نشست خبری رویداد ۹ ژانویه
در نشست خبری رویداد ۹ ژانویه عنوان شد؛

اهمیت محتوا و عمق‌بخشی به حوزه رمزارزها و بلاکچین

نشست خبری رویداد ۹ ژانویه

سومین رویداد ۹ ژانویه، امسال با حضور مدیران صرافی‌های ارز دیجیتال، مدیران دولتی از نهادهای قانون‌گذار، فعالان حوزه رمزارز و بلاکچین و علاقه‌مندان به این حوزه، روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه در کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود. رسانه راه‌کار که برگزارکننده این رویداد است با هدف شفاف‌سازی و معرفی فعالیت‌هایی که قرار است در این دو روز انجام شوند، امروز یکشنبه ۱۷ دی‌ماه نشست خبری این رویداد را برگزار کرد.

به گزارش تریبون‌نیوز، رضا قربانی، موسس کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار‌ در این نشست خبری گفت:‌ «امسال برای سومین بار است که رویداد ۹ ژانویه را برگزار می‌کنیم. سال اول این رویداد با تعداد کمی از فعالان حوزه بلاک‌چین و رمزارز برگزار شد. پارسال نیز این رویداد با حضور ۶۰۰ نفر برگزار شد و امسال برای نخستین‌بار است که این رویداد با شرکت‌کنندگانی که حدود ۲۰۰۰ نفر هستند، برگزار می‌شود.» قربانی، توضیح داد که پیش از ۹ ژانویه، ۹ کتاب منتشر شده است و کتاب «داستان رمزارز»‌ آخرین کتاب الکترونیکی است که به بهانه این رویداد منتشر می‌شود. او همچنین از انتشار ۳ کتاب چاپی خبر داد که در رویداد می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

این رویداد علمی‌‌ است

رضا قربانی، در صحبت‌های خود اظهار داشت که رویداد ۹ ژانویه، یک رویداد علمی است و به همین خاطر هم آن‌ها از متخصصان حوزه رمزارز که سال‌هاست در زمینه آموزش این بخش کار می‌کنند، دعوت کرده‌اند. بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار تاکید کرد که آن‌ها می‌خواهند نسبت به این حوزه عمیق شوند. به گفته برگزارکنندگان رویداد ۹ ژانویه، این رویداد از بخش‌های مختلفی چون سخنرانی‌هایی به سبک تدتاک، کارگاه آموزشی، نمایشگاه و استودیویی برای گفت‌وگوهای ویدیویی تشکیل شده است. این رویداد از ساعت ۱۰ صبح ۱۹ دی‌ماه در سالن قلم کتابخانه ملی با اولین نشست آغاز می‌شود و از نیمه دوم روز اول رویداد، کارگاه‌های آموزشی فعالیت‌ خود را شروع می‌کنند. استودیوی راه‌کار نیز در سالن فرهنگ کتابخانه ملی برای تهیه محتواهای ویدیویی و گفت‌وگو با متخصصان حوزه رمزارز حضور دارد.

نشست خبری رویداد ۹ ژانویه

 

اهمیت محتوا در رویداد ۹ ژانویه

رضا جمیلی، دبیر برگزاری رویداد ۹ ژانویه با اشاره به این نکته که شبکه‌سازی به‌ هر حال در رویدادها اتفاق می‌افتد، گفت که محتوا برای آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و به‌ همین خاطر هم هست که ۱۲۰ محتوای ویدیویی گفت‌وگومحور تهیه کرده‌اند. به گفته جمیلی، در این رویداد دو روزه، قرار است ۲۰ گفت‌وگوی تخصصی-تحلیلی در سالن فرهنگ کتابخانه ملی داشته باشند.

مدیر توسعه کسب‌وکار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار، توضیح داد که تاکنون بیش از ۱۵۰۰ نفر برای شرکت در رویداد ۹ ژانویه ثبت‌نام‌ کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا روز رویداد تعدادشان به ۲۰۰۰ نفر برسد. او همچنین به ۵۰ ارائه تخصصی در سالن قلم اشاره کرد و گفت که در این دو روز، ۲۰ کارگاه با حضور متخصصان بلاکچین، رمزارز و دارایی‌های دیجیتال برنامه‌ریزی شده است که به احتمال زیاد تا روز سه‌شنبه تعدادشان افزایش می‌یابد.

جمیلی، از بخش نمایشگاه به عنوان فضایی برای ارتباط کسب‌وکارها با سخنرانان این رویداد و شبکه‌سازی بهتر افراد جویای کار با مدیران منابع انسانی شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها یاد کرد. تقدیر از چهره‌های برتر زیست‌بوم رمزارز یکی از برنامه‌های برگزارکنندگان ۹ ژانویه است. رضا قربانی، در این نشست خبری از معرفی ۷ چهره تاثیرگذار در اکوسیستم بلاک‌چین و رمزارز کشور در این رویداد دو روزه خبر داد و گفت که دلیل نام‌گذاری ۹ ژانویه، روزی است که برای اولین‌بار جامعه رمزارزی در جهان شکل گرفت و کدهای این دارایی رمزنگاری‌شده در گیت‌هاب قرار گرفت.

او دلیل این‌که نام رویداد ۳ ژانویه یعنی روز تولد بیت‌کوین نشده را وجود گروهی به همین نام عنوان کرد. به‌طور کلی، برگزارکنندگان این رویداد بر تولید و توزیع‌ محتوا در حوزه رمزارزها و داشتن نگاهی عمیق به این موضوع تاکید کردند. رویداد ۹ ژانویه، با حمایت والکس، کاریزما، نوبیتکس، آبان‌تتر، هیتوبیت، فرهاد اکسچنج و زربان در روزهای ۱۹ و ۲۰ دی‌ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد دو روزه می‌توانند به صفحه این رویداد در ایوند مراجعه کنند.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها