تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

گفت‌وگوی رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با تریبون‌نیوز
رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار به تریبون‌نیوز گفت:

فضای غیررسمی، به نفع هیچ‌کس نیست

گفت‌وگوی رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با تریبون‌نیوز

رضا قربانی، هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار و از برگزارکنندگان رویداد ۹ ژانویه، در حاشیه این رویداد به تریبون‌نیوز گفت: «تکنولوژی بلاک‌چین و رمزارز به‌عنوان یکی از کاربردهای این فناوری پر از ریسک است و همین پرخطر بودن این تکنولوژی باعث حساسیت‌های بسیاری از سوی تنظیم‌گر و حاکمیت می‌شود. این موضوع پیچیده است و باید با صحبت کردن اعتماد مردم‌ و حاکمیت را جذب کرد.»

قربانی، با اشاره به پروژه‌های شکست‌خورده‌ای مانند لونا و صرافی ارز دیجیتال FTX، آسیب‌ها و بی‌دقتی‌هایی که در این فضا وجود دارد را توضیح داد. هم‌بنیان‌گذار کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با تاکید بر نقش رسانه‌ها در رشد زیست‌بوم فناوری به‌ویژه بلاک‌چین و رمزارز، افزود: «چون رسانه موضوعات مختلفی را به‌طور مستمر پایش می‌کند، می‌تواند افراد تاثیرگذار در هر حوزه را انتخاب کند. ما هم در «کارنگ» و «عصرتراکنش» این سنت را داریم که افراد تاثیرگذار حوزه‌های کارآفرینی و مالی را انتخاب کنیم. این موضوع را شما در حوزه سینما هم می‌بینید که رسانه‌ها در پایان سال فیلم‌های منتخب خود را معرفی می‌کنند. در حوزه کسب‌وکار هم نشریاتی مانند تایم (Time)، این کار را کرده‌اند. ما هم ۷ چهره برگزیده حوزه ارز دیجیتال و بلاک‌چین را در این رویداد معرفی کردیم و استقبال حاضران در سالن از این افراد هم نشان‌دهنده محبوبیت آن‌ها بود.»

قربانی، در رابطه با کتاب‌های انتشارات راه‌پرداخت عنوان کرد که گرچه برخی افراد بر این باورند که دنیای کتاب و کتاب‌خوانی تمام شده است، اما کتاب‌ها برای عمیق‌شدن در هر حوزه‌ای کمک‌کننده هستند. به عقیده موسس کارخانه نوآوری راه‌کار، برای توسعه و پیشرفت کشور چاره‌ای جز گفت‌وگو نداریم.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها