تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 28 اردیبهشت 1403

اتاق خبر فیلیمو

«چى مي‌شد اگر ...؟» با دوبله اختصاصی در نمایش خانگی

«چى می‌شد اگر …؟» با دوبله اختصاصی در نمایش خانگی منتشر شد

«چى مي‌شد اگر ...؟» با دوبله اختصاصی در نمایش خانگی

فصل دوم سریال (چی می‌شد اگر؟ What If) با دوبله اختصاصی در فیلیمو منتشر شد. «چی می‌شد اگر؟» به کارگردانی برایان اندروز محصول کشور آمریکا است که در قالب انیمیشن و اکشن تولید شده است.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی فیلیمو، این سریال با مدیریت دوبلاژ «ایمان فاخر» به صورت اختصاصی توسط فیلیمو دوبله و در این پلتفرم منتشر شده است. فصل اول این سریال، شخصیت‌ها و داستان‌های آشنای دنیای سینمایی مارول را با پیچش‌های جزئی از نو بازبینی کرد و اکنون داستان فصل دوم نیز در مسیر مشابهی شروع می‌شود، هرچند کمی جالب‌تر اما نه دقیقاً پیشگامانه یا به شدت متفاوت. این فصل به سادگی مجموعه‌ای از نُه داستان جدید است که هر اپیزود دارای ویژگی‌هایی بالاتر از حد متوسط است.

سعيد مظفرى، ميثم نيكنام، غلامرضا صادقى، اشكان صادقى، نيما رئيسى، داريوش بشارت، مهبد قناعت پيشه، سحر چوبدار، مريم نورى درخشان، محسن سرشار، سعيد مقدم منش، محسن زرآبادى پور، حسن همايى، خاطره محموديان، اعظم حبيبى، هانى مباركى، محسن پرتوى، نگين خواجه نصير، مهرداد معمارزاده، ارشيا اروين، رضا محمدى، محمدقربانى، ارشيا شريعتى، ريحانه صفارى، اكرم عبدى، سروش محمدى، ميثم كبيرى، ابراهيم ربيعى، اميرحسين بيگ پور، محمدرضا تصميم، فاطمه كاكاوند، فرانك ملكى، فربد نهرى، ساناز عباسپور، فرنوش رحيميان، اميررضا لطفى و مهرداد سورى از صداپیشگان فصل دوم «چی می‌شد اگر؟» هستند.

همچنین محسن رجبى‌فر امور فنی، ، فاطمه همت همراه ،صدابرداری، حانيه حسن‌آبادى ترجمه و محمد مبصرى ویراستاری این اثر را به عهده دارند.
در خلاصه داستان این مجموعه هم آمده است: «ناظر به‌عنوان راهنمای ما در مولتی‌ورس بی‌کران به ماجراجویی خود ادامه می‌دهد و چهره‌های آشنا و کاملا جدیدی را در دنیای سینمایی مارول معرفی می‌کند. این سریال آنتولوژی با صداپیشه‌های خارق‌العاده، رویدادهای معروف جهان مارول را زیر سؤال می‌برد، بازبینی می‌کند و دگرگون می‌سازد.»

اتاق خبر فیلیمو

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها