تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

برنامه مشترک معاونت علمی و یونیسف برای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان
با امضای یک سند همکاری مشترک کلید خورد؛

برنامه مشترک معاونت علمی و یونیسف برای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان

برنامه مشترک معاونت علمی و یونیسف برای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان

سند برنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اسلامی ایران و صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان امضا شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سند برنامه همکاری مشترک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان و صندوق یونیسف در ایران با هدف جلب مشارکت ملی و هم افزایی نهادها و ذینفعان جهت توسعه اکوسیستم نوآوری در حوزه کودک و نوجوان به امضای امیرحسین میرآبادی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و رابین ناندی، نماینده رسمی یونیسف در ایران رسیده است.

میرآبادی با اشاره به اهمیت همکاری با سازمان‌های بین‌المللی در حوزه‌های علمی و فناوری بر لزوم اثربخشی و تاثیرات ملموس نوآوری بر جامعه و مردم تاکید کرد. او افزود: «تقویت صادرات محصولات دانش‌بنیان و توسعه تاثیرات فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان بر جامعه و اقتصاد ملی از اولویت‌های دولت است.»

نماینده و رئیس دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران نیز بر اهمیت نوآوری در بخش کودک و نوجوان تاکید کرده و از توجه و همکاری معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به حوزه کودک و نوجوان تقدیر کرد. او همچنین ابزار امیدواری کرد که این برنامه همکاری با مشارکت همه شرکای اجرایی دولتی به اهداف ملموس و اثرگذاری بر جامعه ذینفعان منجر شود. در این نشست طرفین بر توسعه همکاری بلند مدت و موثر تأکید کردند.

همچنین مقرر شد برنامه‌های اجرایی عملیاتی به منظور دستیابی به نتایج ملموس و تحقق اهداف پیش‌بینی شده با مشارکت همه ذی‌نفعان اجرا شود. همکاری در زمینه تبادل فناوری و انتقال تجارب و راهکارهای نوآورانه بین ایران و سایر کشورها با مشارکت یونیسف از مهم‌ترین محورهای همکاری طرفین است. همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یونیسف از سال 1398 آغاز و تاکنون دو دوره چالش نوآوری در زمینه کودک و نوجوان با مشارکت طرفین برگزار شده است.

تلاش جهت شکل‌گیری اکوسیستم نواوری حوزه کودک و نوجوان، جلب مشارکت ذی‌نفعان، شناسایی و حمایت از شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف نوآوری در بخش کودک و نوجوان از مهمترین دستاوردهای همکاری‌های پیشین بوده است.

اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان

آخرین اخبار اتاق خبر معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان
پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود چهارمین دوره مسابقه برنامه‌نویسی صبا برگزار شد معاونت علمی برای توسعه نوآوری‌های فراگیر اجتماعی برنامه‌های حمایتی دارد درج نشانگر باقی‌مانده آنتی‌بیوتیک‌ها و فرهنگ‌سازی مصرف پروبیوتیک‌ها ضروری است معاونت علمی از مراکز نوآوری درون سازمانی و ایده‌های نوآورانه شرکتی حمایت می‌کند افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود رونمایی از نقشه راه توسعه صادرات و پلتفرم تخصصی صادرات ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی ایران یک میلیارد دلار قرارداد بین وزارت نفت و دانش‌بنیان‌ها منعقد شد دانش فنی تکنولوژی طرح تبدیل دی‌اکسید کربن به متانول با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری ثبت شد نسل جدید کاتالیست‌های خالص‌سازی هیدروژن، در کشور تولید می‌شود علی اکرمی‌فر، عضو شورای راهبردی هوش مصنوعی شد نخستین همایش ملی هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء آغاز به کار کرد
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها