تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

رویداد «یونیتی مارکام» برگزار شد
«یونیتی مارکام» برگزار شد؛

فعالان حوزه ارتباطات و بازاریابی در یک قاب

رویداد «یونیتی مارکام» برگزار شد

نخستین دورهمی «یونیتی ایونت» با موضوع ارتباطات و بازاریابی روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. براساس گفته برگزارکنندگان این رویداد، هدف از راه‌اندازی سلسله رویدادهای «یونیتی» شبکه‌سازی و توسعه ارتباطات در حوزه‌های مختلف اکوسیستم نوآوری است.

به گزارش تریبون‌نیوز، در اولین دورهمی «یونیتی» که با همکاری مدرسه ویژه، برند درسا، ریبون و دیجیاتو برگزار شده، فعالان حوزه ارتباطات، بازاریابی و محتوا فرصتی برای تجدید دیدار و ارتباط را پیدا کردند. اگرچه هدف اصلی این رویداد، ارتباطات موثر جامعه مارکام بود، اما صحبت‌هایی نیز درباره تبلیغات و برندینگ در آن مطرح شد.

پنل ایده‌هایی بدون تاریخ انقضا با حضور امرالله فرهادی و حسن‌علی ضاد

امرالله فرهادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل مدرسه ویژه و حسن‌علی ضاد، استراتژیست حوزه ارتباطات در بخشی از این رویداد با عنوان «ایده‌هایی بدون تاریخ انقضا» درباره تبلیغات و برندینگ در سال‌های نه چندان دور صحبت کردند. در این رویداد، آگهی‌های تبلیغاتی خلاقانه‌ای که عموماً در روزنامه‌ اطلاعات منتشر شده بود، در معرض عموم قرار گرفت و مدیر مدرسه ویژه، برخی از این آگهی‌ها را مورد بررسی قرار داد. حسن‌علی ضاد نیز به طراحی در خدمت برندها در آگهی‌های سال‌های دور اشاره کرد.

به گفته مدیر مدرسه ویژه، در سال‌های دهه ۴۰ و ۵۰، فقط دو رنگ قرمز و مشکی در آگهی‌های روزنامه وجود داشت و به ندرت رنگ سبز یا دیگر رنگ‌ها در آگهی‌ها دیده می‌شد. فرهادی توضیح داد که روزنامه‌ها این حق را داشتند که بتوانند ۷ تا ۸ ستون در روزنامه‌ها بذارند و دستشان در این زمینه باز بود. در ادامه این رویداد، میلاد صفایی، مدیرعامل یونیتی از برگزاری سلسله رویدادهایی با موضوعاتی چون منابع انسانی، فروش، فناوری اطلاعات در آینده نزدیک خبر داد.

حسن‌علی‌ضاد، هم‌بنیان‌گذار آژانس ارتباطات خلاق کرگدن از حاضران در این رویداد خواست که برای ارتباطات ارزش قائل شوند و روی عقایدشان پافشاری نکنند و اگر جایی لازم است تجدیدنظر کنند، این کار را انجام دهند. مدیران حوزه بازاریابی، ارتباطات، محتوا و مدیرعاملان آژانس‌های خلاق در این رویداد حضور داشتند و به بحث و تبادل‌نظر با یکدیگر پرداختند.

صفایی، مدیرعامل یونیتی تاکید کرد از آن‌جا که در جهان ارتباطات به سر می‌بریم، برگزاری گردهمایی فعالان یک حوزه خاص می‌تواند به بهبود فضای کسب‌وکار کمک کند. او در ادامه به برنامه‌های یونیتی در  سال آینده اشاره کرد و گفت: «با توجه به ویژگی مثبت رویداد یونیتی که انتقال تجارب ارزشمند در حوزه‌های تخصصی است، در سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در حوزه شبکه‌سازی و برگزاری سلسله رویدادهای یونیتی با حضور چهره‌های شاخص، پیشکسوتان و همچنین نیروهای جوان، خلاق و کنشگر در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار اعم از ارتباطات و بازاریابی هستیم.» میلاد صفایی، پایه و اساس رویداد یونیتی را شبکه‌سازی و هدفمندسازی ایده‌ها دانست و در پایان گفت: «تلاش‌های ما از هم اکنون برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر دومین رویداد آغاز شده است.»

.

 

پروانه حسین‌زاده

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها