تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مدیران وندار و پی‌زیتو از همکاری‌ این دو شرکت گفتند
مدیرعامل وندار و پی‌زیتو در گفت‌وگو با تریبون‌نیوز عنوان کردند:

زیرساخت‌های پرداختی کسب‌وکارهای خرد توسعه می‌یابد

مدیران وندار و پی‌زیتو از همکاری‌ این دو شرکت گفتند

در هفته‌های اخیر خبر همکاری شرکت «وندار»‌ و «پی‌زیتو» منتشر و با این تفاهم‌نامه همکاری، امکان استفاده از پلاگین‌های آماده پی‌زیتو برای کاربران وندار فراهم شده است. وندار یکی از شرکت‌های بزرگ پرداختیاری در کشور است و پی‌زیتو در حوزه ارائه پلاگین‌های وردپرس و جوملا فعالیت می‌کند. به بهانه آغاز این همکاری، ما در تریبون‌نیوز گپ‌وگفتی داشتیم با مهدی عبادی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل وندار و حمیدرضا ذوالفقار،‌ مدیرعامل پی‌زیتو.

مهدی عبادی، درباره این همکاری به تریبون‌‌نیوز گفت: «یکی از چالش‌هایی که برای کسب‌وکارهای خرد وجود دارد، برنامه‌نویسی و پیاده‌سازی درگاه پرداخت روی وب‌سایت آن‌هاست. از آن‌جا که بسیاری از کسب‌وکارهای خرد تیم‌ فنی ندارند و از پلاگین‌های آماده استفاده می‌کنند، می‌توانند از کسب‌وکاری مثل «پی‌زیتو» برای دریافت این پلاگین‌ها کمک بگیرند. پی‌زیتو، پلاگین‌های آماده جوملا و وردپرس را پیاده‌سازی کرده است و این پلاگین‌ها برای درگاه‌های پرداخت مختلف هم پیاده‌سازی‌ شده‌اند. کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از این پلاگین‌ها به‌راحتی و با چند کلیک، درگاه پرداخت‌هایشان را روی وب‌سایت خود راه‌اندازی کنند.» عبادی در ادامه گفت:‌‌ « از آن‌جا که تولید و به‌روز نگه‌داشتن افزونه‌ها چالشی جدی برای کسب‌وکارهای کوچک به حساب می‌آیند، ما تصمیم گرفتیم با پی‌زیتو همکاری کنیم تا کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که امکان ایجاد تیم فنی را ندارند، بتوانند با استفاده از پلاگین‌های آماده پی‌زیتو از خدمات وندار استفاده کنند.»

مدیرعامل وندار با اشاره به گسترش خدمات‌رسانی این شرکت افزود: «خدمات وندار بیشتر به درد کسب‌وکارهای بزرگ می‌خورد، ولی ما می‌خواهیم خدماتمان را به کسب‌وکارهای کوچک استارتاپی هم ارائه کنیم. همکاری وندار با پی‌زیتو به ما کمک می‌کند تا کسب‌وکارهای کوچک هم به جمع مشتریان ما اضافه شوند. از آن‌جا که وندار این روزها رو به رشد است و ما پس از اتفاقی که در فروردین‌ماه افتاد، توانستیم مشتریان بزرگمان را به وندار بازگردانیم، می‌خواهیم با این همکاری، سرویس‌دهی به کسب‌وکارهای خرد را نیز انجام دهیم.»

حمیدرضا ذوالفقار، مدیرعامل پی‌زیتو نیز درباره فعالیت‌های این شرکت به تریبون‌نیوز گفت: «جامعه وب ایران به پلاگین‌ها نیاز دارند و کسانی که درگاه پرداخت دریافت می‌کنند، توقع دارند که پلاگین‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنند. کاربران پرداخت‌یارها و پی‌اس‌پی‌هایی که از سرویس پی‌زیتو استفاده می‌کنند، دغدغه خرید پلاگین‌ها را ندارند. زمانی که پرداخت‌یارها و پی‌اس‌پی‌ها از پلاگین پی‌زیتو برای مشتریانشان استفاده می‌کنند، می‌توانند پیچیدگی مراحل راه‌اندازی فنی درگاهشان را برای کسب‌وکارهای اینترنتی خرد که زیرساخت‌های فنی مطلوبی ندارند، بسیار ساده کنند.»

به گفته مدیرعامل پی‌زیتو، ایده شروع فعالیت‌های این شرکت که در حوزه پلاگین‌های آماده وردپرس و جوملا کار می‌کند، از سال ۹۴ بوده است چون در آن زمان فروشگاه‌سازهای زیادی وجود نداشتند و پشتیبانی کمی هم در این خصوص انجام می‌شد. حمیدرضا ذوالفقار در ادامه توضیح داد که فرآیند راه‌اندازی و ایجاد زیرساخت‌های فنی این کسب‌وکار چند سال طول کشیده تا تمام نیازهایی که کسب‌وکارها در این زمینه دارند، فراهم شود.
ذوالفقار افزود: «معمولا فروشگاه‌های بزرگ برنامه‌نویسان مخصوص به خود را دارند و به سرویس‌هایی که ما ارائه می‌کنیم، احتیاجی ندارند اما کسب‌وکارهای خرد که زیرساخت‌های فنی لازم را ندارند، می‌توانند از سرویس‌های ما به راحتی استفاده کنند.» مدیرعامل پی‌زیتو اعلام کرد که آن‌ها از ابتدا قصد داشتند یک شرکت بین‌المللی راه‌اندازی کنند، و در آینده نزدیک فروش محصولشان را در بازار جهانی شروع خواهند کرد. او درباره اسم این استارتاپ هم گفت: «نام پی‌زیتو از دو واژه «pay» به معنای «پرداخت» و «زیتو» که یک واژه ایتالیایی به معنای جوان است، تشکیل شده است.» مدیرعامل پی‌زیتو، ارائه خدمات B2B را یکی از اهداف مهم شرکت دانست و از آمادگی برای همکاری با PSPها، پرداخت‌یارها و درگاه‌های اعتباری BNPL خبر داد.

 

پروانه حسین‌زاده

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها