تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده 

نتایج نظرسنجی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده، توسط پلتفرم «چندین» اعلام شد. این نظرسنجی در رویداد هاوینگ بیت‌کوین با مشارکت فعالان حوزه رمزارز و دارایی دیجیتال انجام شده است.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از راه‌پرداخت، «چندین» پلتفرمی برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌هاست که نخستین‌بار در سیزدهمین نمایشگاه کار دانشگاه شریف و در غرفه توسن معرفی شد. پلتفرم نظرسنجی چندین، با تأکید بر مزایای جمع‌سپاری (Crowdsourcing)، دیدگاه‌های متنوع را در کنار هم قرار می‌دهد و با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. رویکرد اصلی چندین، امکان مشاهده نظرات گوناگون در کنار یکدیگر است و به این ترتیب به کاربر برای پذیرش تنوع دیدگاه‌ها، گوناگونی سلایق و درک واقع‌بینانه‌تر مسائل یاری می‌رساند تا به راه‌حل‌های کاربردی‌تری دست پیدا کند.

بر اساس نتایج نظرسنجی چندین در حاشیه هاوینگ بیت‌کوین، ۴۱ درصد از مشارکت‌کنندگان گفته‌اند که در پنج سال آینده تعدادی از صرافی‌ها رشد خواهند کرد و بقیه از بین خواهند رفت، ۲۹ درصد دیگر پیش‌بینی کردند که در پنج سال آینده صرافی‌ها به پلتفرم‌هایی برای ارائه خدمات متنوع مالی تبدیل می‌شوند.

همچنین ۱۲ درصد از فعالان در این نظرسنجی، سرنوشت صرافی‌های رمزارزی را در پنج سال آینده منتهی به شانس جهانی‌شدن و حضور آنها در بازارهای بین‌المللی دیده‌اند. از سوی دیگر ۱۰ درصد از افراد گفته‌اند که کسب‌و‌کارهای غیرمتمرکز جایگزین صرافی‌ها خواهند شد و ۸ درصد از بین رفتن صرافی‌ها را تا پنج سال دیگر برآورد کرده‌اند.

پلتفرم چندین برای خلق تجربه اشتراک دیدگاه‌ها توسط شرکت توسن ارائه شده است.

منبع

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار منتشر شده
طرح تعطیلات زمستانی مدارس با هدف کاهش آلودگی هوا ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها توانمندسازی شرکت‌های حوزه سلامت در اولویت قرار گیرد فرآیندهای سازمان غذا و دارو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان برون‌سپاری می‌شود ۱۶ کشور در بیست و پنجمین نمایشگاه ایران هلث حضور دارند اثرات وضعیت اجتماعی کشور بر نرخ سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری حوزه معدن نمایشگاه «نشان ولایت»، در موزه بانک ملی ایران برگزار می‌شود تعطیلی شنبه هیچ مغایرتی با احکام اسلامی ندارد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها