تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد

اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد

اپتیت از سرویس جدید خود رونمایی کرد

هانیه عرفانی‌نژاد | اپتیت از سرویس جدیدی در نسخه چهارم اپلیکیشن خود رونمایی کرد. این قابلیت جدید با هدف بهبود تجربه کاربران و رفع نیاز آنها در حوزه کاهش وزن و سلامت دیجیتال معرفی شده است.

به گزارش تریبون‌نیوز، این سرویس جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا علاوه بر دسترسی به کلاس‌های ورزشی و برنامه غذایی شخصی‌سازی شده، بتوانند از باشگاه اپتیت که شامل بیشتر از ۶۰۰۰ جلسه تمرینی متنوع با اهداف مختلف است نیز استفاده کنند.

به این ترتیب کاربران می‌توانند از امکاناتی مانند دریافت برنامه غذایی به صورت مستقیم از پزشک و متخصص تغذیه و ویژگی بسیار مهم برنامه‌ریزی روزانه در نسخه چهارم اپتیت بهره ببرند. همچنین علاوه بر دسترسی به خدمات ورزشی و سلامت غذایی کاربران می‌توانند با دنبال کردن روزانه گزارشات هفتگی منظم، در پرونده سلامت انگیزه خود را برای ادامه مسیر حفظ کنند.

اپلیکیشن سلامت دیجیتال اپتیت در سرویس جدید خود با کمک پرونده سلامت، کاربران را در جریان تغییرات وزنی، BMI، سطح فعالیت، احساسات روزانه، مقدار پیاده‌روی و کالری سوزانده شده قرار می‌دهد. کاربرها در این نسخه با انجام فعالیت‌های ورزشی مانند شرکت در کلاس‌ها، پیاده‌روی روزانه، رعایت برنامه غذایی و… امتیازی تحت عنوان انرژی در اپتیت دریافت می‌کنند که باعث رقابت هفتگی در لیگ اپتیت با کاربران دیگر می‌شود. به گفته موسسان اپتیت، این رقابت هیجان روند کاهش وزن و تناسب اندام را به شدت برای کاربرها افزایش داده است.

شهریار ابراهیم‌نژاد، مدیرعامل اپتیت درباره خدمات سازمانی نسخه جدید اپتیت گفت: « امروزه سلامتی و رفاه کارمندان یکی از اولویت‌های اصلی هر سازمان و شرکت‌های نوآور است. ما تصمیم داریم از طریق ارائه خدمات برنامه‌ریزی ورزش و غذایی اپتیت به ارتقای سلامت و رضایت کارمندان در محیط کار و زندگی شخصی‌شان کمک کنیم. خدمات سلامت سازمانی برای کارمندان، مانند ورزش و برنامه غذایی نشان از اهمیتی است که سازمان به سلامت و رفاه کارمندان می‌دهد. این اقدام می‌تواند به افزایش رضایت و تعهد کارمندان نسبت به سازمان و بهبود روابط کاری منجر شود. مشکلات سلامت در محیط کار می‌تواند به چندین شکل مختلف ظاهر شود، ساعات کاری طولانی و فشار کاری بی‌تحرکی و اضافه وزن بی‌توجهی به تغذیه استرس و فشار روانی این مشکلات سلامتی در محیط کار نشانگر اهمیت ارائه خدمات سلامتی مانند ورزش و رژیم غذایی در سازمان‌ها و شرکت‌ها است که می‌تواند به بهبود رفاه و سلامت کارمندان و بهره‌وری سازمان کمک کند.»

ابراهیم‌نژاد افزود: «با توجه به اندازه بازار سالانه بیشتر از 50 هزار میلیارد تومانی کاهش وزن در ایران، حدود 2 درصد این بازار آنلاین شده است و برای گسترش سهم بازار کسب‌و‌کارهای آنلاین نیاز به راهکارهای موثر برای تبدیل بازار سنتی و آفلاین به آنلاین و از پیش رو برداشتن موانع ورود به بازار برای استفاده بهینه از فرصت‌های موجود داریم که اپتیت این کار را انجام خواهد داد.»

او با تاکید بر اینکه شرایط فعلی برای توسعه و تقویت کسب‌و‌کارها در حوزه سلامت دیجیتال بد نیست، بیان کرد: «یکی از شرایط موجود که امیدوار کننده هم است اقبال مردم به سرویس‌های آنلاین مخصوصاً در حوزه کاهش وزن و سلامت است که نسبت به حالت‌های دیگر برای استفاده کنندگان خیلی راحت‌تر است و کاربران این حوزه علاقه دارند روش‌های آفلاین را با خدمات کاراتر، با دسترسی و سهولت بیشتر جایگزین کنند.»

گفتنی است با به‌روزرسانی نسخه چهارم اپلیکیشن اپتیت، کاربران این اپلیکیشن سلامت دیجیتال می‌توانند از این قابلیت تازه استفاده کنند.

 

 

 

 

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها