تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

دومین گزارش جامع روابط‌عمومی

آغاز جمع‌آوری داده‌های دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران

دومین گزارش جامع روابط‌عمومی

پلتفرم تریبون، پس از انتشار موفق اولین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران در سال ۱۴۰۲، در حال جمع‌آوری اطلاعات برای انتشار دومین گزارش جامع روابط‌عمومی در بهار ۱۴۰۳ است.

به گزارش تریبون‌نیوز، داده‌های گزارش جامع روابط‌عمومی ایران از طریق پرسشنامه‌‌ای جمع‌آوری می‌شود که افراد متخصص در حوزه رسانه و روابط‌عمومی به آن پاسخ می‌دهند. در گزارش جامع روابط‌عمومی ایران، موضوعاتی چون چالش‌ها، فرصت‌ها، جایگاه و وضعیت درآمدی فعالان روابط‌عمومی مطرح می‌شود؛ موضوعاتی که اهمیت ویژه‌ای برای جامعه روابط‌عمومی کشور دارند.

سال گذشته، ۲۵۹ فعال حوزه روابط‌عمومی و ۱۲۱ فعال رسانه‌ای به پرسشنامه تریبون‌ پاسخ دادند و از جواب‌های آن‌ها،‌ ویراست نخست گزارش جامع روابط‌عمومی ایران به مرحله انتشار رسید که بازتاب گسترده‌ای را به همراه داشت. امسال نیز تریبون‌ تصمیم گرفته تا نسخه به‌روزی از این گزارش جامع را با توجه به وضعیت کنونی فعالان روابط‌عمومی منتشر کند. همانند سال گذشته، انتشار گزارش جامع روابط‌عمومی، با همراهی فعالان و متخصصان رسانه و روابط‌عمومی و پاسخ‌های دقیق آن‌ها به سرانجام می‌رسد. فعالان حوزه روابط‌عمومی که علاقه‌مند به مشارکت در انتشار دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران هستند، می‌توانند روی پرسشنامه کلیک کنند و به سوالات مطرح شده در آن پاسخ دهند.

لازم به ذکر است که پس از جمع‌آوری اطلاعات، پلتفرم تریبون دومین گزارش جامع روابط‌عمومی ایران را منتشر کرده و به‌صورت رایگان در اختیار عموم قرار خواهد داد.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها