تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران

فراخوان هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب منتشر شد
در 12 خرداد 1403 ساعت 1:05 ب.ظ

هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب آغاز به کار کرد. خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و نویسندگان مطبوعات تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره فرهنگی امین‌الضرب ارسال کنند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی تهران که برگزارکننده این جشنواره است، موضوع آثاری که در هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب به رقابت می‌پردازند باید درباره کارآفرینی در بخش خصوصی یا فعالیت‌های اقتصادی بخش خصوصی با تمرکز بر موضوعاتی مانند نرخ ارز، ناترازی انرژی، استهلاک سرمایه‌گذاری، مالیات و تأمین سرمایه، تعدد دستگاه‌های صدور مجوز و بهبود محیط کسب‌وکار باشد.

تاریخ انتشار آثار ارسال‌شده به جشنواره باید در بازه زمانی ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ تا ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ باشد. هم‌چنین برابر فراخوان جشنواره، آثار ارسالی باید در قالب یکی از بخش‌های گزارش توصیفی، گزارش تحلیلی-خبری، سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، ویدیو ژورنال و مستند، پادکست و کتاب (با موضوع زندگینامه کارآفرینان) به‌صورت چاپی یا آنلاین منتشر شده باشند. در این دوره هم‌چنین رسانه برتر تشکل‌ها (مکتوب و مجازی) نیز انتخاب خواهد شد.

jashvare farhangi aminozarb

پس از اتمام مهلت ارسال آثار، فرآیند بررسی، تأیید و داوری آن آغاز می‌شود. هیئت داوران جشنواره از چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای فعال در بخش خصوصی کشور و استادان عرصه روزنامه‌نگاری و ارتباطات تشکیل شده است. پس از داوری و جمع‌بندی نهایی، آثار برتر و برگزیده در هر بخش، برابر روال سال‌های گذشته، در اختتامیه هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب رتبه‌های برتر هر بخش معرفی می‌شوند و از صاحبان آثار تجلیل می‌شود. علاقمندان برای شرکت در هفتمین جشنواره فرهنگی امین‌الضرب، با تکمیل فرم‌های جشنواره، می‌توانند آثار خود را از طریق این لینک برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

https://triboon.news?p=43752