تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران

انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک و هلدینگ گرین وب سامانه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک و هلدینگ گرین وب سامانه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 12:42 ق.ظ

تفاهم‌نامه همکاری استراتژیک بین انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک و هلدینگ گرین وب سامانه در جهت بهبود خدمات CDN به امضا رسید.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از راه پرداخت، روابط عمومی انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک از امضای تفاهم‌نامه همکاری با هلدینگ گرین‌ وب سامانه خبر داده است. در مراسمی که با حضور اعضای هیئت‌مدیره انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک و مدیران ارشد هلدینگ گرین وب سامانه برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای به‌منظور ارائه خدمات شبکه تحویل محتوا (Content Delivery Network) به امضا رسیده است.

بر اساس این تفاهم‌نامه، هلدینگ گرین وب سامانه خدمات CDN خود را به‌صورت اختصاصی و با پشتیبانی ۲۴ ساعته به اعضای انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک ارائه خواهد داد. این خدمات به‌صورت رایگان در اختیار اعضای انجمن قرار می‌گیرد و هدف از آن بهبود کارایی، افزایش امنیت و بالا بردن سرعت ارائه خدمات پرداخت الکترونیک در کشور است.

رامیار قنبری، رئیس هیئت‌مدیره انجمن، در این مراسم گفت: «همکاری با هلدینگ گرین وب سامانه گامی مهم در جهت ارتقای کیفیت خدمات پرداخت الکترونیک در کشور است و امیدواریم این تفاهم‌نامه بتواند به تحقق اهداف مشترک ما در زمینه بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات کمک کند.»

مهدی محمدی، مدیرعامل هلدینگ گرین وب سامانه، نیز اظهار کرد: «ارائه خدمات CDN به اعضای این انجمن باعث افزایش سرعت و امنیت تراکنش‌های الکترونیکی خواهد شد و ما از این همکاری خرسندیم.»

به عبارت دیگر، این توافق یک رخداد مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای صنعت پرداخت الکترونیک کشور است که باهدف افزایش کیفیت، سرعت و امنیت در فرایند پرداخت منعقد شده است و انتظار می‌رود تأثیرات مثبتی بر روند فعالیت‌ شرکت‌های فعال در این صنعت داشته باشد.

در این جلسه، رامیار قنبری رئیس هیئت‌مدیره، علیرضا پزشک نایب‌رئیس و سید مهیار میرنظامی خزانه‌دار و دبیر از انجمن شرکت‌های پرداخت الکترونیک، و مهدی محمدی مدیرعامل و محمد مظفری معاون فناوری اطلاعات از هلدینگ گرین وب سامانه حضور داشتند.

 

منبع

https://triboon.news?p=43980