تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
رئیس هیئت‌مدیره داپ‌اپ در جشن چهارسالگی این کسب‌وکار خبر داد:

اپلیکیشن داپ‌اپ به روزانه یک میلیارد تومان کش‌بک می‌رسد

اپلیکیشن داپ‌اپ به روزانه یک میلیارد تومان کش‌بک می‌رسد
در ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت 7:03 ب.ظ

به بهانه چهارمین سالروز تاسیس اپلیکیشن داپ‌اپ، مراسمی با حضور فعالان حوزه‌های مالی و فین‌تک در هتل ارم برگزار شد و مدیران داپ‌اپ به معرفی محصولات و خدمات این شرکت پرداختند.

به گزارش تریبون‌نیوز، مدیران داپ‌اپ در ابتدای این رویداد، گزارشی در خصوص عملکرد این پلتفرم را ارائه کردند و گفتند که داپ‌اپ در حال حاضر یکی از ۳۰ اپلیکیشن برتر ایرانی است. علی جواهرچیان، رئیس هیئت‌مدیره داپ‌اپ در مراسم چهارسالگی این شرکت گفت که آن‌ها قصد دارند به حوزه بیمه نیز وارد شوند. جواهرچیان گفت: «در طرح بیمه‌ای ما که نامش تابان است، این امکان به مشتریان خرد داده می‌شود تا بتوانند کش‌بک‌هایشان را ذخیره کرده و خدمات بیمه‌ای بخرند.»

رئیس هیئت‌مدیره داپ‌اپ اعلام کرد که مذاکراتی با بیمه سامان و آسیا برای طرح تابان انجام شده است و درحال حاضر ۲۵۰ پذیرنده در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

در این مراسم،‌ سجاد شفی‌زاده، مدیرعامل داپ‌اپ به چندوجهی بودن این پلتفرم اشاره کرد و گفت: «داپ‌اپ بر پایه فین‌تک، لندتک و ولث‌تک کار می‌کند و با راه‌اندازی ترنج در سال گذشته، این چند وجهی بودن بیشتر نمود پیدا می‌کند. ترنج، ارائه‌دهنده اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید اقساطی به کاربران است.»

مدیرعامل داپ‌اپ همچنین توضیح داد که نسخه نهم اپلیکیشن داپ‌اپ با هدف افزایش امنیت کاربران ارائه شده است. شفی‌زاده، خاطرنشان کرد که داپ‌اپ در حال حاضر ۷.۵ میلیون کاربر و ۲۰ هزار پذیرنده دارد و در دو سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. در جشن تولد ۴ سالگی داپ‌اپ، مدیران شرکت‌های مختلفی نظیر نوبیتکس، بیمه‌دات‌کام،‌ امیدبوم و دیگر شرکت‌ها درباره وضعیت بازار فین‌تک و اعتباردهی صحبت کردند.

در ادامه این رویداد، علی جواهرچیان، با تاکید بر این موضوع که نرخ نکول داپ‌اپ در سال گذشته ۸ درصد بوده است، گفت: «در سال ۱۴۰۳، روش صحت‌سنجی را تغییر داده‌ایم و از آن‌جا که ۲ میلیون کاربران فعال با حداقل یک تراکنش در ماه داریم، پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به یک میلیارد تومان کش‌بک در روز برسیم.»

https://triboon.news?p=44392