تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
در بیست‌ودومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت لجستیک گلدیران رسید

لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به شرکت لجستیک گلدیران رسید
در ۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت 5:48 ب.ظ

شرکت لجستیک گلدیران به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در زمینه خدمات لجستیک حرفه‌ای، برای سومین دوره متوالی «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» را از سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان دریافت کرد.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از روابط‌عمومی گلدیران، بیست و دومین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان، علیرضا شاه‌میرزایی معاون تجارت وزارت صمت، معاونان وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه، در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم، «لوح و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» توسط «سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان»، به امیرمقاریان مدیرعامل شرکت لجستیک گلدیران اهدا شد.

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت در این همایش گفت: «میان تولیدکننده و مصرف‌کننده باید اخلاق حکم‌فرما باشد. یعنی محصول تولیدی همانی باشد که از سوی تولیدکننده معرفی می‌شود. در معامله، هر دو طرف باید راضی باشند، یا این‌که طرف دوم معامله مغموم نشده باشد. زیرا اگر این اتفاق بیفتد، معامله دارای اشکالاتی خواهد بود.»

سید مهدی فرحی، قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی بیان کرد: «امروز علم مدیریت دنیا در قالب CSM و CSI بزرگ‌ترین حمایت از مصرف‌کننده را در کیفیت قرار دادند. وی افزود در دور جدید اعطای این جایزه، با اعمال رویه‌های تازه و سخت‌گیرانه در کنار افکارسنجی، سعی بر ایجاد انگیزه‌های جدید، در کنار تشویق بنگاه‌های اقتصادی داشتیم.»

فرحی اظهار داشت: «بنگاه‌های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری، تحت زیرشاخص‌هایی طبق جدول ارزیابی، مورد بررسی قرار می‌گیرند و نتایج ارزیابی، نشان می‌دهد که این جایزه به محلی برای بازتاب نظر مصرفکننده و اهمیت مشارکت او تبدیل شده است.»

این مراسم با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارایه‌دهندگان خدمات در جهت ارایه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارایه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان، توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، برگزار می‌شود.

ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های برگزیده در این همایش، حاصل فرآیندی یک ساله است که بر اساس شاخص‌ها و مفاد مندرج در آیین نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود و در این دوره ارزیابی، عملکرد شرکت‌کنندگان در نقطه ارتباط با مشتریان و رضایت آن‌ها، بیشتر از دوره‌های قبل، حائز اهمیت بوده است. بر همین اساس در بیست‌ودومین دوره، از میان ۲۸۰ شرکت متقاضی، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۸ شرکت حائز شرایط تندیس نقره‌ای، ۲ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۱۶ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند و لجستیک گلدیران به عنوان شرکت برتر در حوزه خدمات لجستیکی در جمع برگزیدگان این دوره، موفق به دریافت تندیس نقره‌ای شد.

گلدیران به عنوان مجموعه‌ای که رضایت حداکثری مشتریان را به عنوان سرلوحه کار خود قرار داده است، از دیرباز تا کنون با حضور در رویدادها و مراسم‌های مختلف، موفق به دریافت تندیس‌ها و جوایز داخلی و بین‌المللی متعددی شده است.

لجستیک گلدیران شرکتی پیشرو در زمینه خدمات نوین لجستیک حرفه‌ای است که ضمن ارایه خدماتی از قبیل انبارش و نگهداشت کالا، در حوزه حمل و نقل و توزیع درون شهری به مشتریان خود، همواره تلاش می‌کند تا با برآورده کردن خواسته‌های مشتریان و کسب رضایت حداکثری با استانداردهای روز دنیا حرکت کند. پیش از این و در دو دوره، موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

 

https://triboon.news?p=44883