تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
در دومین رویداد کانکت فروم محقق می‌شود؛

انتقال تجربه و تعامل صاحبان صنعت و متخصصان بین‌المللی در الکامپ بیست و هفتم

انتقال تجربه و تعامل صاحبان صنعت و متخصصان بین‌المللی در الکامپ بیست و هفتم
در ۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت 3:40 ب.ظ

همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، دومین رویداد کانکت فروم توسط سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، برگزار خواهد شد.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی با هدف ارتباط مؤثر با نخبگان و متخصصان ایرانی غیر مقیم، پلی ارتباطی میان بخش‌های علمی، فناورانه و دانش‌بنیان کشور با این متخصصان تحت عنوان کانکت‌پلاس فراهم کرده است. در قالب برنامه کانکت پلاس، متخصصان ایرانی خارج از کشور دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی، فضایی تعاملی و اثرگذار با ارزش‌افزوده در حوزه‌های مختلف علم و فناوری ایجاد می‌کنند.

رویداد با هدف آشنایی متخصصان و فناوران ایرانی خارج از کشور با صنایع فعال کشور در حوزه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک و سایر بخش‌های وابسته، استفاده از ظرفیت و توانمندی متخصصان در راستای رفع نیازها و چالش‌های فناورانه موجود در این حوزه‌ها و همچنین شبکه‌‎سازی میان متخصصان و فناوران با صاحبان صنایع مرتبط برگزار می‌شود.

در این رویداد علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی و شبکه‌سازی میان متخصصان و صاحبان صنایع، زمینه برای بیان چالش‌ها و فرصت‌های همکاری توسط صاحبان صنایع فراهم می‌شود. در قالب این رویداد، پیوند میان ظرفیت‌های نخبگان و متخصصان با نیازهای فناوری و صنعت پیوند ایجاد می‌شود. همچنین فرصتی برای بازدید از غرفه‌های منتخب نمایشگاه الکامپ برای آشنایی هرچه بیش‌تر با توانمندی‌هیا فناورانه این حوزه فراهم می‌شود. متخصصان همچنین با حضور در خانه فناوری و نوآوری ایران از دستاورد‌های فناورانه متخصصان ایرانی بازدید می‌کنند.

این رویداد 11 تیر‌ماه 1403 از ساعت 10 تا 14 برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت ثبت‌نام و شرکت در این رویداد به لینک https://evand.com/events/connectfroum-797200 مراجعه کنند. مهلت ثبت‌نام در این رویداد تا ساعت 24 یکشنبه 10 تیر‌ماه می‌باشد. ظرفیت شرکت در این رویداد محدود است و اولویت با افرادی است که زودتر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

https://triboon.news?p=45157