تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 10 فروردین 1403

اتاق خبر ایرانسل

جشنواره ریتم بهاری

برگزاری جشنواره ریتم بهاری ایرانسل با اعطا جوایز ویژه

جشنواره ریتم بهاری

اپلیکیشن ریتم ایرانسل با برگزاری مسابقه بهاری، به علاقه‌مندان دنیای موسیقی گوشی سامسونگ و اینترنت رایگان هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اپلیکیشن «ریتم» که پلتفرم اشتراک موسیقی و آهنگ پیشواز ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران است، با برگزاری جشنواره بهاری، به کاربرانی که تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، بیشترین موسیقی صوتی یا تصویری را از این اپلیکیشن شنیده و مشاهده کرده باشند، ۳ گوشی پرچم‌دار سامسونگ و ۲۰۰۰ گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد.

کاربران برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با نصب اپلیکیشن ریتم و مراجعه به دو بخش موسیقی و ویدیو، از آثار دیداری و شنیداری خوانندگان موردعلاقه خود لذت برده و با صرف زمان بیشتر در دیدن و شنیدن این آثار، امتیاز خود را در جشنواره بهاری ریتم بالاتر ببرند.

در این جشنواره، هر یک دقیقه گوش دادن به موسیقی یا مشاهده ویدیو آن، ۵ امتیاز به همراه دارد و به سه نفر از کاربرانی که بیشترین امتیاز را کسب کنند، به ترتیب یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy S22 Ultra، یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy A73 و یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه سامسونگ Galaxy A53اهدا خواهد شد.

همچنین به ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگانی که حداقل ۳۰۰ امتیاز کسب کرده باشند، به قید قرعه ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار ۶ ماهه اهدا می‌شود.

ریتم، پلتفرم جامع انتشار و پخش آنلاین موسیقی ایرانسل، ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران است که خدمات آهنگ پیشواز را ارائه می‌دهد و بستر کسب درآمد برای خوانندگان و صاحبان اثر است. این اپلیکیشن با تکیه بر قابلیت‌های متنوع، خدمات گسترده‌ای را به علاقه‌مندان  و فعالان صنعت موسیقی ارائه می‌کند.

منبع

اتاق خبر ایرانسل

آخرین اخبار منتشر شده
نوع نگرش به توسعه باید در میان بازیگران سنتی اصلاح شود تمركز فولاد مباركه در سال ۱۴۰۳، بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌هاست زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب‌بازی روسیه فراهم می‌شود بانک کارآفرین، ضامن صکوک مرابحه پوراطب گستر شد به‌دنبال تسهیل حضور بخش خصوصی در صنعت فضایی هستیم فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم بومی‌سازی می‌شوند ساعات کار واحدهای بانک پاسارگاد در روزهای ۱۱ و ۱۵ فروردین‌ ماه اعلام شد صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار رسید سال گذشته پر از ابهام در قانون‌گذاری برای استارتاپ‌ها بود امیدواریم در سال ۱۴۰۳ از دانش‌بنیان‌ها حمایت شود تصمیمات خودسرانه حاکمیت در سال گذشته به اقتصاد دیجیتال آسیب زد نیازمند تغییر رویکرد رگولاتور در حوزه لجستیک هستیم شایان شلیله، مهمان قسمت ۲۵ ویدئوکست شعاع شد جریمه دیرکرد تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده می‌شود اندک اندک جمع گردد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها