تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

محمدرضا سبحان مدیر تیوان در برنامه زنده
مدیر تیوان در یک مصاحبه ویدیویی مطرح کرد

تمام ادعاهای کارا کذب است

محمدرضا سبحان مدیر تیوان در برنامه زنده

 تریبون‌نیوز/ محمد‌رضا سبحان، مدیر باشگاه کارآفرینی تیوان در یک گفت‌وگوی اینترنتی با مهرین نظری، خبرنگار اکوسیستم کارآفرینی درباره‌ی مشکلات این باشگاه با شتابدهنده‌ی کارا و دلایل تعطیلی آن صحبت کرد. سبحان که در هفته‌های گذشته، صحبت‌هایی را در این خصوص مطرح کرده بود، در این مصاحبه سعی داشت تا به بیانیه‌ی کارا پاسخ دهد. در این برنامه از مدیران کارا نیز برای حضور دعوت شده بود اما آنها حضور پیدا نکرده بودند.

سبحان در ابتدای صحبت‌های خود با اشاره به سالهای ابتدایی تاسیس باشگاه کارآفرینی تیوان، چگونگی راه‌اندازی آن را توضیح داد و از مشکلات و کمبودهای اولیه سخن گفت. در ادامه نیز او به خانه‌ی دوم تیوان در مرکز نوآوری آزادی و شروع همکاری خود با کارا پرداخت. او گفت: «در سال 99 کارا برای راه‌اندازی بخشی از سوله‌ی خود به دنبال شریک بود و اینگونه همکاری دو مجموعه آغاز شد. از همان روزهای ابتدایی شروع به کار و آغاز بازسازی، کارشکنی‌ها شروع شد و در تمام مدت همکاری نیز ادامه داشت».

مدیر تیوان درباره علنی کردن اختلافات خود با کارا گفت: «به دنبال مظلوم نمایی نبوده‌ایم. می‌خواستیم هزینه‌ی تعطیل کردن یک مجموعه کارآفرینی را بالا ببریم تا این اتفاق در آینده برای مجموعه‌های دیگر رخ ندهد».

او همچنین به بحث هزینه‌های تیوان در سوله کارا اشاره کرد و گفت مبلغی که برای خرید سازه و وسایل از طرف کارا ارائه شد، بسیار پایین‌تر از مبلغ واقعی آنها بود. او ادعاهای مدیران کارا در خصوص درخواست مذاکره را کذب خواند و گفت: مجموعه‌ای که مقابل من قرار گرفته بودند، باهوش نبودند. این که در تیوان فقط 670 میلیون هزینه شده است یک حرف کذب است». او همچنین معتقد است که مدیران تیوان از هزینه‌های واقعی تیوان آگاهی دارند و توان پرداخت قیمت واقعی آن را نداشتند.

سبحان در ادامه گفت که علاقه‌ای به تخریب سازه نداشته است اما هیچ چاره‌ای برای او باقی نگذاشته‌اند. او به درگیری خود با حراست مرکز نوآوری و پارک پردیس نیز اشاره کرد و مدعی شد علی‌رقم صحبت‌های ابتدایی، مسئولان پارک کمکی برای حل مشکل انجام نداده‌اند و حتی از ورود او به مرکز نوآوری جلوگیری کرده‌اند.

مدیر تیوان همچنین گفت که از کارا برای جلوگیری از فعالیت و همچنین خسارت به اموال تیوان و تیم‌ها شکایت کرده است. سبحان در ادامه گفت: «برای آنها دو سوپرایز داریم که در هفته‌ی آینده اعلام خواهیم کرد». مدیر تیوان گفت که نامه‌نگاری‌های او به معاونت علمی ریاست جمهوری نیز بی‌پاسخ مانده است.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها