تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

مدیرعامل تریبون‌ در رویداد رونمایی از گزارش جامع روابط عمومی مطرح کرد:

برای یک کار بزرگ پیش‌قدم شدیم

تریبون‌نیوز/ آرمان صفایی؛ هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل پلتفرم تریبون در رویداد تریبون‌کامز، هدف از برگزاری این رویداد را توسعه ارتباط و شبکه‌سازی در میان فعالان حوزه‌ی روابط‌عمومی کشور عنوان کرد. او ابراز امیدواری کرد تا با ارائه‌ی گزارش جامع وضعیت روابط‌عمومی‌ها که توسط تریبون تهیه شده است، قدمی در جهت توسعه این دانش در ایران برداشته باشند.

آرمان صفایی؛ مدیرعامل تریبون در سخنرانی آغازین خود در رویداد تریبون‌کامز، هدف از برگزاری این رویداد را گسترش شبکه‌سازی عنوان کرد و گفت: «تلاش کرده‌ایم تا در این رویداد مدعوین و حاضرین  از سازمان‌ها و مجموعه‌های گوناگون باشند تا تنوع بسیار خوبی وجود داشته باشد و فرصت خوبی برای شبکه‌سازی ایجاد شود. از لحاظ ابعاد سازمانی، نوع کسب‌وکار، مدل کسب‌وکاری و مدیران حاضر در رویداد سعی شده است تا این تنوع وجود داشته باشد. همچنین از رسانه‌هایی که با واحدهای روابط‌عمومی سازمان‌ها نیز در ارتباط هستند، دعوت به عمل آمده است تا در این گردهمایی حضور داشته باشند».

او در ادامه افزود: «ما در عمر چهارساله تریبون افتخار همکاری نزدیک با حدود سی‌هزار کسب‌وکار را داشته‌ایم که همواره بخش خوبی از این کسب‌وکارها، تربیون را به برای فعالیت‌های روابط‌عمومی مجموعه‌ی خود انتخاب کرده‌اند. کسب‌وکارهایی که از ظرفیت‌های ارتباط رسانه‌ای تریبون یا تولید محتوای خبری آن استفاده کرده‌اند».

آرمان صفایی

آرمان صفایی افزود: «در چندماه گذشته  در تریبون این دغدغه وجود داشت که چگونه‌ می‌توانیم یک مسئولیت بزرگ‌تری را برای توسعه حوزه‌ی روابط‌عمومی برعهده بگیریم. نتیجه بررسی‌های ما در تریبون این بود که بهترین راه برای رسیدن به این هدف، ایجاد فرصتی برای شبکه‌سازی است. با دعوت از فعالان حوزه‌ی روابط‌عمومی در این رویداد، سعی کردیم بستری مناسب برای اشتراک دانش، تجربه و ایجاد تعامل میان فعالان این عرصه فراهم کنیم. به جهت اینکه این رویداد مفیدتر و مغتنم‌تر باشد، در ابتدا نیاز دیدیم تا گزارشی از وضعیت فعلی روابط‌عمومی در ایران آماده کنیم و آن را برای فعالان این حوزه شرح دهیم».

مدیرعامل تریبون درباره‌ی چگونگی تهیه گزارش وضعیت روابط‌عمومی‌های ایران نیز گفت: «برای آماده‌سازی این گزارش، پرسش‌نامه‌ای تهیه شد و در اختیار 400 واحد روابط‌عمومی و بیش از 120 رسانه قرار گرفت. ماحصل این کار، تهیه‌ی گزارش جامع وضعیت روابط‌عمومی در کشور شد که همکارانم در ادامه‌، بخش‌هایی از آن را ارائه خواهند داد. همچنین در پنل این رویداد، متخصصان این عرصه با نگاه تخصصی خود این گزارش را تحلیل خواهند کرد».

او در آخر افزود: «پس از تصمیم به تهیه‌ی گزارش و برگزاری رویداد، متوجه شدیم که در حال انجام یک کار روابط عمومی در سازمان خود هستیم. درواقع این کار برای کسانی صورت می‌گیرد که خود، متخصصان حوزه روابط‌عمومی هستند. به همین جهت خوشحال خواهیم شد تا بتوانیم بازخورد شما را نسبت به این گزارش، رویداد تریبون‌کامز و خود مجموعه تریبون دریافت کنیم. نظرات شما می‌تواند به ما در زمینه‌های فعالیت تریبون در حوزه روابط‌عمومی برای آینده، خدماتی که به واحدهای روابط‌عمومی ارائه می‌کند و توسعه این دانش در کشور کمک کننده باشد.»

تریبون‌کامز در فصل اول خود با عنوان آوای درنا به انتشار گزارش وضعیت روابط عمومی ایران پرداخته است. این رویداد در تاریخ 17 اردیبهشت در سالن قلم کتابخانه ملی با حضور رسانه‌ها و فعالان حوزه روابط عمومی برگزار شد.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها