تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

انواع سرویس‌های تپسی

با انواع سرویس‌های تپسی آشنا شوید

انواع سرویس‌های تپسی

اپلیکیشن تپسی سرویس‌های متنوعی را برای سفر و ارسال بسته ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از هر جایی که هستید به مقصد مورد نظرتان برسید یا بسته‌هایتان را به مقصد برسانید. برای آشنایی با این سرویس‌ها با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

سفر درون‌شهری تپسی

در سفر درون‌‌شهری تپسی، سرویس‌های متنوعی پیش روی شماست:

تپسی کلاسیک

این سرویس، یکی از سرویس‌های دربستی تپسی است که یک خودروی اختصاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با تپسی کلاسیک می‌توانید دو یا چند مقصد را انتخاب کنید و توقف در مسیر هم داشته باشید.

تپسی پلاس

در سرویس تپسی‌پلاس خودروهایی با مدل و کیفیت بهتر کار رساندن مسافران به مقصد را انجام می‌دهند و رانندگان این سرویس هم رانندگانی هستند که بیشترین امتیاز را از مسافران دریافت کرده‌اند. هزینه این سرویس 20% بیشتر از تپسی کلاسیک است و از ساعت 6 صبح تا 12 شب می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

تپسی‌لاین

این سرویس یک سرویس سفر اشتراکی است و در آن دو مسافر که مقصد نزدیک به هم دارند، همسفر می‌شوند. این سرویس مانند سرویس کلاسیک است اما دو مسافر می‌توانند هم‌زمان از آن استفاده کنند و هزینه سفر، برای مسافران تا ۳۰ درصد کمتر از سرویس کلاسیک است. با مطالعه مطلب تپسی‌لاین چیست؟ اطلاعات بیشتری در مورد این سرویس به دست آورید.

ارسال بسته با تپسی

برای ارسال بسته با تپسی می‌توانید بسته به نوع بسته و زمان ارسال از سرویس‌های مختلفی استفاده کنید:

موتوپیک

با استفاده از این سرویس می‌توانید بسته خود را با موتور و در سریع‌ترین زمان به مقصد برسانید. این سرویس برای ارسال بسته‌های با ابعاد کوچک و بسته‌هایی که امکان جابه‌جایی با موتور را دارند، پیشنهاد می‌شود.

اتوپیک

این سرویس برای جابه‌جایی بسته‌های با حساسیت بالا یا ابعاد بزرگتر است. با استفاده از سرویس اتوپیک، بسته شما با خودرو و در سریع‌ترین زمان ممکن ارسال می‌شود. نکته مهم در مورد استفاده از این سرویس این است که تحویل بسته در مبدا و مقصد در کنار خودرو انجام می‌شود.

تپسی‌پک

این سرویس با نام سرویس ارسال بسته اقتصادی هم شناخته می‌شود. با استفاده از این سرویس، درخواست ارسال بسته را ثبت می‌کنید و در زمان مقرر، بسته را به سفیر تپسی تحویل می‌دهید تا به دست گیرنده برسد. ارسال بسته‌ها در سرویس تپسی‌پک به صورت تجمیعی و با خودرو انجام می‌شود و به همین دلیل استفاده از آن تا ۳۰ درصد قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر سرویس‌های ارسال بسته دارد.

سفر بین شهری تپسی

سرویس سفر بین شهری تپسی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون مراجعه به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه‌ها سفرتان را آغاز کنید. برای استفاده از این سرویس کافیست مبدا و مقصدتان را روی نقشه تپسی مشخص کنید و درخواست سفر را بزنید. توجه داشته باشید که سفرهای بین شهری تپسی هم دو سرویس تپسی کلاسیک و تپسی پلاس را دارد و می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای اینکه بدانید این سرویس در چه شهرهایی فعال است، مطلب سرویس بین شهری تپسی را بخوانید.

همیار تپسی

سرویس همیار تپسی یک سرویس خدماتی است که خرید را برای کاربران آسان می‌کند. استفاده از این سرویس همانند درخواست خودرو است؛ شما باید مبدا خرید و مقصد خود (خانه) را روی نقشه تپسی مشخص و گزینه «همیار» را انتخاب کنید. سپس لیست خرید را در اختیار سفیر تپسی قرار دهید و هزینه خرید را برای او واریز کنید. برای آشنایی بیشتر با این سرویس مطلب معرفی سرویس همیار تپسی را بخوانید.

 

منبع

اتاق خبر تپسی

پیشگامان فناوری و دانش آرامیس

5 1 رای
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها