تریبون نیوز
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران

گروه انتخاب، جز برترین برندهای کارفرمایی

گروه انتخاب، جز برترین برندهای کارفرمایی
در ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت 11:21 ق.ظ

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان برترین برند کارفرمایی نمایشگاه‌ کار ایران انتخاب شد. در مراسم معرفی برترین برندهای کارفرمایی از نگاه کارجویان در پنجمین نمایشگاه کار ایران، گروه صنعتی انتخاب توانست جزو شرکت‌های برتر قرار گیرد و تندیس برترین شرکت را دریافت کند.

به گزارش تریبون‌نیوز، در این مراسم که در روز دوشنبه( 29 خردادماه) در دانشگاه شریف تهران به همت مجموعه‌ی باماکار و جاب ویژن برگزار شد، چند تن از مدیران و کارشناسان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کار ایران حضور داشتند. در ابتدای این مراسم، پویان دلاوری، مدیر مجموعه‌ی باماکار شریف توضیحاتی را پیرامون نمایشگاه کار در دوره‌ی پنجم آن ارائه کرد و آمارهایی را در خصوص رضایت کارجویان از مجموعه‌های حاضر در این نمایشگاه بیان کرد.

در ادامه‌ی این مراسم، از شرکت‌ها و برندهای برتر در پنجمین دوره‌ی نمایشگاه کار ایران تقدیر شد. طبق نتایج نظرسنجی نمایشگاه کار ایران از کارجویان، سه شرکت گلرنگ سیستم، همکاران سیستم و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به تریبت مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. دکتر محمد عابدی؛ مدیر برند کارفرمایی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک که به نمایندگی این شرکت در مراسم حاضر بود در خصوص نمایشگاه کار ایران گفت: « پنجمین دوره‌ی نمایشگاه کار ایران که در بهمن‌ماه سال گذشته توسط پلتفرم جاب ویژن برگزار شد با استقبال بسیارگسترده‌ای مواجه شد. این استقبال نیز ناشی از ادامه‌دار بودن و اعتبار مجموعه‌ی برگزارکننده است. گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با توجه به سیاستگذاری‌های جدید خود، در تمام رویدادهای معتبر داخلی برای ارتباط رودررو با نخبگان و جوانان و پاسخ به معضلات آن‌ها و ایفای رسالت اجتماعی خود حضور دارد. هدف اصلی مجموعه‌ ما از این حضور نیز ارتقای برند کارفرمایی انتخاب الکترونیک است و براساس ‌ای‌وی‌پی برند انتخاب الکترونیک به صورت هدفمند در نمایشگاه‌های معتبر شرکت کنیم».

او در ادامه افزود: «در تمام نمایشگاه‌هایی که مجموعه انتخاب الکترونیک شرکت‌ کرده، طراحی بر اساس تجربه است و طراحی غرفه به صورتی فراهم شده است که از زمان ورود بازدیدکننده به غرفه تا زمان خروج او، حس و تجربه‌ی کاملی را از این غرفه دریافت کند. ما صرفا به دنبال غرفه‌سازی و حضور بدون برنامه نیستیم و در واقع تلاش داریم تا چهره‌ی مناسب و واقعی مجموعه‌ی خود را به متناسب با شاخص‌های کلیدی برند کارفرمایی انتخاب الکترونیک به مخاطبان نشان دهیم».

عابدی در خصوص چالش‌های موجود در این حوزه نیز گفت: «یکی از چالشهای این حوزه وجود نگرش‌های لحظه آخری در سازمان‌ها است. متاسفانه سازمان‌ها هنوز در نمایشگاه‌های کار به دنبال دریافت رزومه و جذب نیرو هستند. این در صورتی است که در این نمایشگاه‌ها می‌توانند فرهنگ، آینده و گذشته شرکت خود را نشان دهند و تصویر قابل قبولی در ذهن مخاطب بسازند. بعد از ایجاد این تصویر مناسب، کارجویان علاقه بیشتری به همکاری و جذب شدن در مجموعه‌ها خواهند داشت. به صورت کلی هدف اصلی برندها در نمایشگاه کار باید ارتقای برند باشد و در گام دوم جذب نیرو».

او همچنین اشاره کرد: «یکی از معضلات اصلی که برای نیروی کار جوان وجود دارد، عدم ارتباط دانشگاه و صنعت است. در واقع نیروهای ماهر و کارا نمی‌توانند به راحتی با شرکت‌های صعتی ارتباط برقرار کنند و از این فضا دور هستند. مجموعه‌ی انتخاب الکترونیک نه تنها در نمایشگاه‌های کار بلکه در سایر رویدادها و نمایشگاه‌های که افراد کارا و با استعداد حضور دارند شرکت می‌کند. با این حضور سعی داریم تا یک فضای امیدبخش را در بین این افراد ایجاد کنیم و آنها را برای ماندن در کشور تشویق کنیم».

پنجمین دوره‌ی نمایشگاه کار ایران از 5 تا 7 بهمن‌ماه 1401 در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در سال‌های گذشته مجموعه‌ها و برند‌های معتبر کشور با حضور در نمایشگاه کار ایران به تقویت برندکارفرمایی  و جذب و استخدام نیروهای فعال پرداخته‌اند. ششمین دوره‌ی این نمایشگاه نیز در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

https://triboon.news?p=14051