تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اتاق خبر گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان

مصاحبه تریبون‌نیوز با امیر قاصد از انتخاب الکترونیک در نمایشگاه الکامپ

بومی‌سازی زیر سایه تحریم

مصاحبه تریبون‌نیوز با امیر قاصد از انتخاب الکترونیک در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ گروه صنعتی انتخاب یکی از برندهایی است که سعی کرده است در نمایشگاه مختلف اقتصادی داخلی حضور داشته باشد. این شرکت در نمایشگاه الکامپ نیز حضور داشت. امیر قاصد، مدیر پروژه‌ی اینترنت اشیای این مجموعه در همین خصوص به تریبون‌نیوز گفت: «گروه صنعتی انتخاب یک هلدینگ بزرگ در صنعت لوازم خانگی کشور است و برندهای بزرگی زیر مجموعه‌ی هلدینگ ما قرار دارند مثل اسنوا. هدف اصلی هلدینگ رقابت با برندهای بزرگ دنیا است. هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه‌های مختلف رونمایی از تکنولوژی‌های موجود در گروه صنعتی انتخاب است. یکی از تکنولوژی که در لبه‌ی تکنولوژی قرار دارد IOT است. ما پلتفرمی به نام اسمارت بوم را طراحی کرده‌ایم. این پلتفرم به بلوغ رسیده است و در حال رونمایی از آن هستیم و بر روی محصولات ما پیاده‌سازی شده است. صحبت و گفته‌ی اصلی ما این است که بتوانیم یک عملکرد بهتر و محصولات با کیفیت‌تری را در اختیار مردم قرار دهیم. با این پلتفرم می‌توانیم از محصولات دیتا برداری انجام دهیم و آنها را آنالیز و تحلیل کنیم تا برای توسعه‌های آینده و  بهبود عملکرد همان محصول از راه دور استفاده شوند».

 او در ادامه افزود: «برای کاربران اپلیکیشن‌هایی را طراحی کرده‌ایم که می‌توانند محصولات خود را کنترل کنند. از تکنولوژی‌های زیادی برای این کار استفاده کرده‌ایم مثل هوش مصنوعی و بیگ دیتا. مشتری با استفاده از این قابلیت‌ها می‌تواند هم محصول خود را کنترل کند و هم زندگی هوشمند را در داخل ایران تجربه کند. چنین بستری را هیچ شرکت دیگری نتوانسته است که برای مشتریان خود فراهم کند. ما طبق استاندارهای جهانی توانسته‌ایم این فرایند را شکل دهیم و آن را پیاده‌سازی کنیم برای مردم عزیز ایران».

قاصد همچنین در خصوص وضعیت اینترنت اشیا در ایران گفت: «اگر بخواهیم وضعیت IOT ایران با کل جهان را مقایسه کنیم باید بگویم که شاید پنج سال عقب‌تر باشیم. اما در مقایسه با کشورهای منطقه ما در یک سطح محسوب می‌شویم. در حال حاضر ما از محصولاتی رونمایی کرده‌ایم که بومی محسوب می‌شوند. ما از پلتفرم‌هایی استفاده نکرده‌ایم که در دست سایر کشورها باشد و کاملا ایرانی است. ما در زمنیه‌ی IOT تحریم هستیم و نمی‌توانیم از خیلی از امکانات استفاده کنیم و همه‌ی بخش‌ها را در داخل کشور با کمک متخصصان داخلی انجام داده‌ایم. این مسئله باعث شده تا ما به راحتی بتوانیم سرویس‌دهی کنیم. در واقع هر شی که بتواند به اینترنت وصل شود را می‌توانیم هوشمند کنیم».

اتاق خبر گروه صنعتی انتخاب الکترونیک

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها