تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر رهاکو

مرجع مجازی‌سازی رهاکو

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با رعنا منافی مدیر رهاکو در نمایشگاه الکامپ

در مجازی‌سازی از غربی‌ها عقب‌تر هستیم

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با رعنا منافی مدیر رهاکو در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ رهاکو به عنوان مرجع مجازی‌سازی، با ارائه خدمات و محصولات حوزه مجازی‌سازی شرکت‌ها را در این مسیر یاری می‌دهد. آنها با شعار موفقیت و پیشرفت به بیست‌و‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آمده‌اند تا خدمات خود را به دیگر شرکت‌ها نشان دهند. رعنا منافی، مدیر عامل شرکت رهاکو، در خصوص فعالیت این شرکت به تریبون‌نیوز گفت: «شرکت رهاکو از سال ۹۴ در حوزه‌ی مجازی‌سازی سرور و دستکاپ به شکل تخصصی شروع به فعالیت کرد. ما ارائه دهنده راهکار‌های مجازی‌سازی به سازمان‌ها و ارگان‌ها هستیم و در ادامه در بخش نصب و راه‌اندازی، اجرا و پیاده‌سازی، پشتیبانی و آموزش در کنار شرکت‌‌ها هستیم و در  پروژ‌ها نیروی مقیم قرار می‌دهیم و در بسیاری از دستگا‌ها به بومی‌سازی پرداخته‌ایم تا بتوانیم با شرکت‌های خارجی رقابت کنیم. اگر به شکل ساده بگویم، ما با یک کیس کامپیوتر می‌توانیم به افراد شرکت دستکاپ ارائه بدهیم تا در منابع انسانی و سخت‌افزاری خود صرفه جویی کنند».

او همچنین افزود: «در چند سال اخیر، در بخش پرورش نیروی انسانی متخصص فعالیت داشته‌ایم و برنامه‌‌های آموزشی بسیار مفیدی را ارائه می‌دهیم تا افرادی که علاقه‌مند هستند و می‌خواهند در این حوزه فعالیت کنند،  با دیدن آموزش‌‌های لازم و دوره‌های عملی بتوانند وارد بازار کار شوند. همچنین تنها سامانه‌ی آموزشی در دنیا هستیم که سیستم کامپیوتری ابری را به شکل تعاملی ارائه می‌‌دهد».

مدیر عامل رهاکو درباره‌ی همکاری‌ها و نوع تجارت این شرکت گفت: «رهاکو هرجایی که کامپیوتر است می‌تواند حضور داشته باشد. بر همین اساس نوع تجارت ما با شرکت‌‌ها به شکل B2B  و B2G است. ما با شرکت‌های خصوصی و دولتی بسیاری همکاری داشته‌ایم ازجمله “نهاد ریاست جمهوری” ،” وزارت دادگستری” و  همچنین با شرکت‌های بیمه‌ای و بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری در ارتباط هستیم مثل “بانک ملی”، “بانک ملت”، “بیمه ایران”، “گروه صنعتی گلرنگ” و بسیاری از شرکت‌های دیگر که به علت انعقاد قرارداد محرمانه از بردن نامشان معذوریم».

او در خصوص آینده‌ی مجازی‌سازی به تریبون‌نیوز گفت: «مجازی‌سازی علمی است که هر روز در حال تغییر و پیشرفت است، زیست ما در کشوری جهان سومی علتی شده است که همیشه از تکنولوژی‌‌های غربی عقب‌تر بمانیم و توان رقابت با آن‌ها را نداشته باشیم. البته در چند سال اخیر که این مبحث در ایران در حال فراگیر شدن است، بسیاری از مجموعه‌ها و سازمان‌ها به سمت مجازی‌سازی گام براشته‌اند».

اتاق خبر رهاکو

مرجع مجازی‌سازی رهاکو

آخرین اخبار اتاق خبر رهاکو
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها