تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
سه‌شنبه 1 خرداد 1403

اتاق خبر هلو

شرکت مهندسی نرم‌افزاری هلو

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با حمید میرفتحی از شرکت هلو در نمایشگاه الکامپ

بالاترین کیفیت در هلو

مصاحبه‌ی تریبون‌نیوز با حمید میرفتحی از شرکت هلو در نمایشگاه الکامپ

تریبون‌نیوز/ گروه فناوری اطلاعات هلو یکی از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری ایران است. سید حمید میرفتحی؛ کارشناس مسئول منابع انسانی هلو در خصوص فعالیت‌ها و سابقه‌ی این شرکت به تربیون‌نیوز گفت: «گروه فناوری اطلاعات هلو از سال 1377 به عنوان یکی از اولین شرکت‌های فناوری اطلاعات کشور شروع به فعالیت کرده است. نرم‌افزار اولیه و اصلی ما نرم‌افزار حسابداری هلو است. در نمایشگاه الکامپ سعی کرده‌ایم انواع مختلف نرم‌افزارهای تولیدی خود را که مخصوص اصناف گوناگون است معرفی کنیم. نرم‌افزارهای ما بیش از 150 صنف مختلف را پوشش می‌دهد. همچنین گروه فناوری اطلاعات هلو در زمینه‌های هوش مصنوعی و IOT و سایر بخش‌های جدید فعالیت می‌کند».

او در ادامه گفت: «در نمایشگاه امسال محصول چت‌بات را معرفی کرده‌ایم. این محصول قابلیت پاسخگویی توسط هوش مصنوعی را برای کاربران فراهم می‌کند. در کنار این محصول ما محصول حسابداری شخصی ابرا را نیز معرفی کرده‌ایم. این محصول در داخل فضای درایوی یک سخت‌افزار نصب می‌شود.  هلو دارد دسترسی آسان در فضای وب را از طریق ابرا فراهم می‌کند. با استفاده از این ابزار، افراد و اصناف مختلف می‌توانند به امور حسابداری خود بهبود ببخشند».

میرفتحی همچنین گفت: «ما خیلی تخصصی در حوزه‌ی اصناف وارد شده‌ایم. یعنی تنها نرم‌افزاری هستیم که در داخل بازار برای صنف‌های مختلف برنامه‌ریزی شده است. یک نرم‌افزار جامع نیست که بخواهیم به اجبار به هر صنفی تحمیل کنیم. ما برای هر صنفی وابسته به ویژگی‌ها و شرایط خاص آن محصول تولید کرده‌ایم تا کاربران و اصناف مختلف بتوانند بهترین و بالاترین کیفیت ‌ممکن را از هلو به دست‌آورند».

اتاق خبر هلو

شرکت مهندسی نرم‌افزاری هلو

آخرین اخبار منتشر شده
آینده فن‌آفرینی با تعامل بین سرمایه‌گذاران و فن‌آفرینان محقق خواهد شد محمدفواد رحمان‌سرشت، مدیر روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران شد بیانیه اتاق ایران در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش پیام تسلیت معاون علمی رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان تا پایان امسال، مشعل آهن اسفنجی اردبیل روشن می‌شود پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف ایران درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهادت در راه خدمت به وطن واحدهای فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی نوسازی و بازسازی می‌شوند ۲۰ طرح قابل سرمایه‌گذاری در رویداد تبادل فناوری شناسایی شد طرح تعطیلات زمستانی مدارس و کاهش آلودگی هوا مطرح شد بدون مشارکت مردم، جهش تولید و رشد پایدار حاصل نمی‌شود برگزاری رویداد فناورانه «اقتصاد چرخشی و مدیریت پسماند در پالایشگاه آبادان» نشست هدایت شغلی مهندسی پزشکی برگزار شد اطلاعیه سازمان نصر درباره دریافت ثبت سفارش و اخذ کد تخصیص از بانک مرکزی در سال 1403 اعلام حمایت همه‌جانبه تشکل‌های بخش خصوصی از تصمیم مجلس در تعطیلی شنبه‌ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها