تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 29 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

بستر مناسب کشورهای های آمریکای لاتین برای حضور محصولات شرکت های عضو پارک
رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس مطرح کرد

بستر مناسب آمریکای لاتین برای حضور محصولات شرکت‌های عضو پارک

بستر مناسب کشورهای های آمریکای لاتین برای حضور محصولات شرکت های عضو پارک

رئیس مرکز توسعه تجارت پارک فناوری پردیس پس از سفر ونزوئلا و برگزاری نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان ایرانی در ونزوئلا گفت: بستر مناسبی برای حضور محصولات شرکت های عضو پارک در کشورهای‌های آمریکای لاتین وجود دارد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به ونزوئلا، نمایشگاهی از محصولات دانش بنیان ایرانی در کاراکاس برگزار شد. در این نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک فناوری پردیس نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفت. رئیسی ضمن بازدید از این نمایشگاه، بر گسترش صادرات محصولات فناورانه ایران به آمریکای لاتین تأکید کرد.

در همین راستا میلاد صدرخانلو رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک پردیس از مطالعات این مرکز برای حضور شرکت های عضو پارک در کشورهای آمریکای لاتین خبر داد و گفت: این کشورها دارای نیاز و ظرفیت بالایی برای تبادل فناوری و صادرات محصولات فناورانه ایرانی هستند و با توجه به مساعدت‌های دولت در جا به جایی کالاها، نقل و انتقال پول و تسهیلات گمرکی، شرکتهای فناورانه پارک می توانند با رعایت پیش نیازهای صادراتی، به صادرات محصولات و خدمات فناورانه خود به آمریکای لاتین مبادرت ورزند.

صدرخانلو با اشاره به برپایی نمایشگاهی از محصولات دانش بنیان ایرانی در ونزوئلا گفت: در سفر رئیس جمهور به ونزوئلا، مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با همکاری پارک فناوری پردیس، نمایشگاهی از محصولات و خدمات فناورانه ایرانی که در بازار ونزوئلا در دست اقدام بودند، برگزار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. در این نمایشگاه تجهیزات مختلف سلامت، نفت، کشاورزی و … در معرض نمایش قرار گرفت.

صدرخانلو درباره محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس در این نمایشگاه هم گفت: از پارک فناوری پردیس، تجهیزات پزشکی، محصولات دارویی و پروبیوتیک های انسانی و حیوانی و… در این نمایشگاه حاضر بود که برخی از این تجهیزات در مرحله صادرات به ونزوئلا قرار دارند.

او هم چنین با اشاره به بازدید از پارک علم و فناوری ونزوئلا (sciencia) گفت: این پارک پس از سفر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران تأسیس شده است و در زمینه های مختلف از جمله توجه به تحقیق و پژوهش، بازار توسعه کسب و کار شرکت ها و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت شرکت های فناور از پارک فناوری پردیس الگوگیری گرده است و همکاری و مشاوره بیشتر پارک فناوری پردیس برای تکمیل این پارک در ونزوئلا، در دستور کار طرفین قرار دارد.

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
افتتاح تله پورت گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان در پارک فناوری پردیس 15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها