تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

فرصت های شغلی و کارآموزی مجموعه های دانش بنیان در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴

معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴

فرصت های شغلی و کارآموزی مجموعه های دانش بنیان در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴

ایستگاه کار نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با هدف معرفی فرصت های شغلی و کارآموزی برگزار می‌شود.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، یکی از بخش‌های نمایشگاه اینوتکس، ایستگاه کار است که در آن، شرکت‌های پارک فناوری پردیس فرصت‌های شغلی و کارآموزی خود را به نمایش گذاشته و کارجویان نیز با ارسال رزومه خود، آمادگی خود را برای حضور در این فرصت‌های شغلی اعلام می‌کنند.

رزومه کارجویان پس از بررسی و رتبه‌بندی، در اختیار شرکت‌های عضو قرار گرفته و مصاحبه‌های شغلی در ایستگاه کار برگزار می‌شود. با اجرای طرح رتبه‌بندی کارجویان توسط مرکز توسعه سرمایه انسانی، فرایند جذب نیروهای انسانی توسط کارفرمایان تسهیل می‌شود. بخش دیگر ایستگاه کار، برگزاری کافه کار است. این نشست‌ها، به‌صورت روزانه و در زمان برگزاری نمایشگاه اینوتکس میزبان اساتید مطرح منابع انسانی خواهد بود. مشاوره و کوچینگ شغلی به بازدیدکنندگان نمایشگاه اینوتکس از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار است که با حضور منتورها و مشاوران شغلی برگزار می‌شود.

کارفرمایان و کارجویان می‌توانند تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با مراجعه به نشانی jobstation.inotex.com با تکمیل فرم درخواست، در این برنامه شرکت کنند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ تماس حاصل کنند. نمایشگاه اینوتکس، به‌عنوان بزرگترین رویداد فناوری و نوآوری کشور میزبان بیش از یکصد هزار بازدید کننده از سراسر کشور است.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.inotex.com مراجعه کنند.

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ ارائه می‌شود ثبت‌نام حضور در رویداد کافه سرمایه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد «تامین مالی جمعی» اینوتکس، ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب‌وکارها مرحله نهایی رویداد ریسرچ پیچ در اینوتکس 2024 برگزار می‌شود فرصت عرضه مستقیم محصولات و خدمات نوآورانه و فناورانه در فروشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ فراهم شد مهلت ثبت‌نام در فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در نمایشگاه اینوتکس 2024 تمدید شد ثبت‌نام «اینویار» یا نیروهای داوطلب اجرایی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ آغاز شد
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها