تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 28 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

«تامین مالی جمعی» اینوتکس ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب و کارها
با هدف جمع‌آوری سرمایه‌های خرد برای تزریق به شرکت‌های فناور و نوآور برگزار می‌شود؛

«تامین مالی جمعی» اینوتکس، ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب‌وکارها

«تامین مالی جمعی» اینوتکس ابزاری برای شروع و تداوم فعالیت کسب و کارها

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ میزبان شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه به روش تامین مالی جمعی است. متقاضیان جذب سرمایه با این روش، تا تاریخ ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

به گزارش تریبون‌نیوز، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویداد تامین مالی جمعی با هدف جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و تزریق آن به اقتصاد کسب‌وکارها در جهت گسترش و توسعه‌ آن‌ها، در جریان نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ و در ۴ روز برگزار شود. متقاضیان جذب سرمایه با این روش، تا اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، می‌توانند اطلاعات خود را تکمیل کنند.

تامین مالی جمعی یا کرادفاندینگ، ابزار مالی نوین برای جذب سرمایه و مبتنی بر سرمایه‌های خرد است. مزایای تامین مالی جمعی، باعث توجه به این شیوه جذب سرمایه شده است و در کشور ما نیز مورد توجه قرار گرفته که با مجوز از شرکت فرابورس ایران انجام می‌شود. طرف سرمایه‌پذیر یا متقاضی یا شروع‌کننده پروژه، سرمایه‌گذاران، تامین‌کنندگان یا کسانی که منابع مورد نیاز را تامین می‌کنند و واسط بین این دو که همان سکو یا پلتفرم تامین مالی جمعی نامیده می‌شود ارکان تامین مالی جمعی هستند.

متقاضیان حضور در بخش تامین مالی جمعی اینوتکس، برای ثبت‌نام می‌توانند به crowdfunding.inotex.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191002422 تماس حاصل بگیرند. سیزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، «اینوتکس ۲۰۲۴»، از ۱۸ لغایت ۲۱ اردیبهشت در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ ارائه می‌شود
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها