تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

اتاق خبر پارک پردیس

تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در نمایشگاه اینوتکس 2024

مهلت ثبت‌نام در فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در نمایشگاه اینوتکس 2024 تمدید شد

تمدید مهلت ثبت نام در فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در نمایشگاه اینوتکس 2024

با توجه به استقبال شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برای حضور در فراخوان‌ رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور و شرکت در پاویون محصولات برتر فناورانه اینوتکس 2024، مهلت ثبت‌نام در این فراخوان تا 25 فروردین 1403 تمدید شد.

به گزارش تریبون‌‌نیوز، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مهلت شرکت در فراخوان رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه کشور در اینوتکس 2024 تا 25 فروردین 1403 تمدید شد. بر اساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه اینوتکس، از شركت‌های متقاضی كه دستاوردهای جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری دارند، دعوت می‌شود تا در این فراخوان مشاركت کنند.

از جمله شاخص‌های موثر در انتخاب محصولات برتر می‌توان به عدم معرفی محصول و یا نوع ارتقاء یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی كشور، عدم وجود مشابه داخلی، كامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجع ذی‌صلاح اشاره کرد. شركت‌هایی كه محصولات‌شان در اینوتکس 2024 رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می‌توانند از مزایایی شامل حضور به صورت رایگان در غرفه ویژه پیشگامان، رونمایی از محصول با حضور وزراء و معاونین رئیس جمهور و صاحبین صنایع و مشتریان بالفعل محصول بهره‌مند شوند.

قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران، پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ارائه جوایز مادی به محصولات برگزیده از دیگر مزایای حضور در این پاویون است. متقاضیان می‌توانند جهت حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق سایت IPF.inotex.com ثبت‌نام کنند. همچنین متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطمینان از وصول مستندات ارسالی، می‌توانند با دبیرخانه جشنواره پیشگاه به شماره تماس 02188987267 و 09120835019 تماس بگیرند.

اتاق خبر پارک پردیس

آخرین اخبار اتاق خبر پارک پردیس
15 محصول فناورانه حوزه سلامت در افتتاحیه نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد رویداد جذب سرمایه تکنوست سلامت استراتژی‌های نوین در جذب و نگهداشت سرمایه انسانی بررسی خواهد شد اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در اینوتکس ۲۰۲۴ وزارت امورخارجه از نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ حمایت می‌کند زیست‌بوم نوآوری و فناوری زیر یک سقف بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارتاپی کشور در استیج اینوتکس نخستین همایش ادز آپ با رویکرد بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال در ایران پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 هاکا مستر در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود بررسی نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری در استیج اینوتکس در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، معرکه‌‌ برای معرفی‌ کسب‌وکارها برپا می‌شود رویداد تجربه فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود معرفی فرصت‌‌های شغلی در ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ آخرین دستاوردهای دانش‌بنیان‌های حوزه سلامت در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۲۴ ارائه می‌شود
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها