تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

معرفی سایت ارز‌اکس و خدمات آن برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال

معرفی سایت ارز‌اکس و خدمات آن برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال

صرافی‌های ارز دیجیتال یکی از بسترهای فعالیت در بازار جذاب و پرسود کریپتو کارنسی هستند که هر یک از آن‌ها قوانین، شرایط و ویژگی‌های منحصر بفرد خود را دارند.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی ارزاکس، با توجه به ویژگی‌های مختلف صرافی‌های ارز دیجیتال انتخاب بهترین سایت برای خرید تتر که دارای بیشترین حجم معامله است و یا سایر ارزهای دیجیتال برای تریدرها و فعالان این حوزه بسیار مهم است.
یکی از سایت‌های معتبر ایرانی برای معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ارزکس است که ما در این مطلب به معرفی این سایت و برخی از شاخص‌ترین امکانات آن صحبت خواهیم کرد.

معرفی سایت ارز‌اکس

سایت ایرانی ارز‌اکس از سال 97 با هدف ارائه خدمات متنوع در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد و در طی سال‌های گذشته با بهره گیری از دانش تخصصی نیروهای خود، همواره در صدد بهبود کیفیت خدمات خود بوده است.

پرکاربردترین امکانات سایت ارز‌کس برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال

ارز‌کس به عنوان یک سایت معتبر ایرانی خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و به دلیل همین کاربردها هم این سایت در بین فعالان ایرانی بازار کریپتو کارنسی بسیار محبوب است؛ در ادامه این محتوا برخی از مهم‌ترین کاربردهای سایت ارز‌کس را به شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

مقایسه امکانات و ویژگی‌های صرافی‌های مختلف

ارز‌کس به عنوان یک بستر معتبر ایرانی، اطلاعات بسیار ارزشمندی در مورد امکانات و ویژگی‌های صرافی‌ها در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که برخی از مهم‌ترین این امکانات و ویژگی‌های شامل موارد زیر است:

• کیف پول دیجیتال یا اصطلاحا ولت یکی از پرکاربردترین ابزارها برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال کاربران است، برخی از صرافی‌های دارای ولت اختصاصی هستند که این موضوع یک مزیت مهم برای آن‌ها محسوب می‌شود و از طریق ارز‌کس می‌توان از این موضوع که آیا آن صرافی کیف پول اختصاصی دارد مطلع شد.

• برخی از صرافی‌ها برای جلب رضایت کاربران خود دارای اپلیکیشن هستند که همین موضوع می‌تواند کار کردن با آن را برای کاربران بسیار ساده کند و از طریق ارز‌کس می‌توان متوجه شد که آیا هر صرافی دارای اپلیکیشن اختصاصی هست یا خیر.

• از طریق این سایت می‌توان از تعداد ارزهای دیجیتال که توسط صرافی پشتیبانی می‌شود مطلع شد به عنوان مثال در بخش مقایسه صرافی می‌توان متوجه شد که ایرانیکارت از 750 ارز دیجیتال مختلف استفاده می‌کند که همین تعداد بالای رمز‌ارزهای قابل معامله در آن، یک مزیت محسوب می‌شود.

• صرافی‌ها برای کسب درآمد از تراکنش‌های کاربران خود مقداری کارمزد دریافت می‌کنند که میزان کارمزد برای هر یک از آن‌ها با یکدیگر متفاوت است؛ در ارز‌کس می‌توانید از کارمزد هر صرافی مطلع شوید تا برای ترید از بستری با حداقل کارمزد استفاده کنید البته به این موضوع هم توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع امنیت و کیفیت خدمات، اهمیت بیشتری نسبت به مقدار کارمزد دارد.

• قدمت و سابقه صرافی برای اطلاع از میزان اعتبار و ثبات آن بسیار مهم است، در سایت ارز‌کس قدمت هر صرافی‌ها بیان شده است.

• یکی از ضروریات فعالیت در هر بستری احراز هویت در آن است و زمان احراز هویت برای صرافی‌های مختلف متفاوت است؛ از طریق ارز‌کس می‌توان از زمان تقریبی احراز هویت در سایت مطلع شد.

مشاهده حجم معاملاتی هر صرافی در 24 ساعت گذشته

حجم معاملات صرافی یکی از پارامترهای مهم برای سنجش میزان اعتبار آن بستر و میزان نقد شوندگی در آن است که بسیاری از تریدرها برای انتخاب بستر معاملاتی به این پارامتر توجه ویژه‌ای می‌کنند.

حجم بالای معاملات در یک بستر، اعتماد بیشتر کاربران و اعتبار آن صرافی را نشان می‌دهد به علاوه با توجه به حجم بالای خرید در آن صرافی، امکان نقد شوندگی هم در آن هم بیشتر است.

ارز‌کس با درک این موضوع، حجم معاملات صورت گرفته در هر صرافی را به کاربران خود نشان می‌دهد، حتی امکان مقایسه نموداری حجم معاملاتی صرافی‌های مختلف در این سایت وجود دارد و تریدرها با توجه به این اطلاعات مفید، می‌توانند در مورد بستر مناسب فعالیت در بازار رمز‌ارزها تصمیم‌گیری کنند.

مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف

یکی از امکانات جذاب سایت ارز‌کس، امکان مقایسه قیمت ارزهای دیجیتال در این بستر است، به عنوان مثال با استفاده از این بستر می‌توانید بهترین سایت برای خرید بیت کوین را که این رمز‌ارز را با مناسب‌ترین قیمت به فروش می‌رساند شناسایی کنید.
با استفاده از این ویژگی جذاب میتوانید با مقایسه قیمت یک رمز‌ارز مشخص در صرافی‌های مختلف، ارز دیجیتال مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن خریداری کنید و آن را در یک صرافی دیگر با قیمت بالاتری به فروش برسانید و به همین راحتی سود به دست بیاورید که به این روش درآمدزایی اصطلاحا آربیتراژ می‌گویند.

مشاهده نظرات کاربران مختلف در مورد هر صرافی

یکی از مواردی که می‌تواند کمک زیادی به افراد مبتدی برای شناسایی بهترین صرافی ارز دیجیتال کند مشاهده نظرات سایرین در مورد کیفیت خدمات و شرایط آن بستر است.
شما دوست عزیز می‌توانید در سایت ارز‌‌کس نظرات سایر کاربران در مورد هر صرافی را مشاهده کنید و از میانگین نمره‌ای که کاربران به آن بستر معاملاتی داده‌اند مطلع شوید و از این طریق بهترین صرافی را برای فعالیت در بازار کریپتو کارنسی شناسایی کنید.

سخن آخر

بسیاری از کاربران برای فعالیت در بازار کریپتو کارنسی از بستر صرافی‌های مختلف استفاده می‌کنند که کیفیت خدمات و شرایط آن‌ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل هم انتخاب یک صرافی مناسب برای بسیاری از افراد کمی مشکل است.
شما دوست عزیز با استفاده از بستر سایت ارز‌اکس، می‌توانید اطلاعاتی مهمی در مورد ویژگی‌های هر صرافی مثل حجم معاملات و امکانات آن به دست بیاورید، قیمت ارزهای دیجیتال را در هر صرافی مشاهده کنید و حتی از نظرات سایر کاربران و میانگین نمره‌ای که به آن صرافی داده‌اند مطلع شوید و با توجه به این اطلاعات بهترین بستر را برای فعالیت در بازار رمز‌ارزها انتخاب کنید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها