تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
یکشنبه 23 اردیبهشت 1403

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024
روایتی از افتتاح یک نمایشگاه استراتژیک برای بخش خصوصی

ایران اکسپو ۲۰۲۴؛ نقش کمرنگ متولیان صادرات در افتتاحیه

افتتاحیه نمایشگاه ایران اکسپو 2024

پروانه حسین‌زاده | نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران یا ایران اکسپو که امسال برای ششمین‌بار از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود، در حالی افتتاح شد که فعالان اقتصادی بخش خصوصی در افتتاحیه آن حضور کمرنگی داشتند. البته غیبت احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و امور دارائی هم در این افتتاحیه به‌خوبی قابل مشاهده بود.
ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعالان اقتصادی بیش از ۷۰ کشور در حوزه‌های دارو، پتروشیمی، خودروسازی، ساختمان‌سازی، انرژی و دیگر زمینه‌های صنعت و خدمات، کارش را شروع کرد. آغاز به کار اولین روز از نمایشگاه ایران اکسپو با ۲ ساعت تاخیر همراه بود و غرفه‌داران حوالی ساعت ۱۱ توانستند وارد سالن‌ها شوند و غرفه‌هایشان را برای حضور علاقه‌مندان به حوزه تجارت و بازرگانی و مدیران دولتی و خصوصی آماده کنند. سازه‌های ناامن از دیگر موضوعاتی است که در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو خودنمایی می‌کند تا جایی که غرفه استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان روز نخست نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران فرو ریخت که خوشبختانه کسی در این حادثه آسیب ندید.

با وجود آن‌که نهادهای خصوصی که متولیان اصلی برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو هستند در مراسم افتتاحیه حضور کمرنگی داشتند، استقبال از غرفه اتاق بازرگانی ایران و اتاق‌های بازرگانی استانی و اتاق‌های مشترک بازرگانی چشم‌گیر بود. در میان اتاق‌های مشترک بازرگانی شرکت‌کننده در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، اتاق مشترک تجارت و سرمایه‌گذاری ایران و افغانستان و کمیته مشترک بازرگانی ایران و آفریقای جنوبی شلوغ‌تر از سایر اتاق‌های بازرگانی مشترک بودند. نمایندگان تجاری چینی، روسی و آفریقایی بیش از سایر هیئت‌های تجاری به چشم می‌آمدند. باید منتظر ماند و دید که در روزهای باقی‌مانده نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران چه اتفاقاتی می‌افتد.

تریبون‌نیوز

تجارت الکترونیک ایماژ

آخرین اخبار تریبون‌نیوز
آخرین اخبار منتشر شده
تحول مشاغل با تغییرات فناورانه افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد معلم خصوصی، قابلیت تازه فیلیمو مدرسه جزئیات ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت توسعه سرمایه انسانی راه‌اندازی اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان افتتاح شد سمپاشی یک هکتار زمین کشاورزی با کمک پهباد تنها در ۱۰ دقیقه تبدیل پارک فناوری پردیس به هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه تغییر روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳ بروشورهای راهنمای سرمایه‌­گذاری برای انگاره‌سازی منتشر می‌شوند برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و کره جنوبی در هفته اول خرداد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها