تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
شنبه 8 اردیبهشت 1403
دریافت ارزدیجیتال رایگان

سرویس دریافت ارزدیجیتال رایگان در ارزاکس

اگر در دنیای رمزارزها تازه‌وارد به حساب می‌آیید و به دنبال یک درآمد بدون دردسر هستید یا اگر قبلاً طعمه پروژه‌های کلاهبرداری یا وعده‌های دروغین شده‌اید و به دنبال وبسایت‌های معتبری هستید که ارز دیجیتال جایزه می‌دهند، ارزاکس کار را برایتان راحت کرده است. تا دریافت ارز دیجیتال رایگان و هدایای جذاب رمزارزی، تنها چند قدم فاصله دارید. همانطور که می‌دانید رسالت اصلی و هدف از ایجاد ارز اکس مقایسه قیمت صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی است. از این رو ارز اکس به عنوان یک منبع قابل اعتماد، در سرویس جدید خود به معرفی صرافی‌های معتبری که ارز دیجیتال رایگان هدیه می‌دهند، می‌پردازد.

نحوه دریافت ارز دیجیتال رایگان

هر یک از صرافی‌های لیست‌شده، جوایز در نظر گرفته‌شده را بعد از طی مراحلی به شما پرداخت می‌کنند. در اغلب موارد بعد از طی مراحل ثبت نام یا وارد نمودن برخی از اطلاعات هویتی پایه، جوایز اعلامی در کیف پول مربوط به آن ارز در حساب کاربری شما شارژ خواهد شد. بعد از اضافه شدن هدیه ارز دیجیتال رایگان به کیف پول صرافی، می‌توانید آن را به همان صرافی بفروشید یا برداشت کنید.

لازم به ذکر است که در برخی موارد ممکن است میزان هدیه تعلق‌گرفته به شما کمتر از حداقل برداشت باشد یا با در نظر گرفتن کارمزد شبکه، برداشت آن به‌صرفه نباشد؛ در چنین مواردی می‌توانید با واریز مقداری دارایی ریالی یا رمزارزی، مقدار هدیه دریافتی را به میزان حداقل قابل برداشت برسانید یا با صرف نظر از برداشت آن ارز دیجیتال، موجودی خود را در کیف پول اختصاصی خود نگهداری کنید.

آخرین اخبار منتشر شده
 تبدیل بیش از ۴۰۰ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا با تعطیلی روز پنج‌شنبه خطر حذف ایران از تجارت جهانی قطعی خواهد بود پیش‌بینی سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده  شکل‌گیری زنجیره ارزش منطقه‌ای، نیازمند همکاری بخش خصوصی کشورهای منطقه است سفرهای درمانی رایگان با اسنپ لازمه ایجاد محیط کار مدرن، اهمیت به مسائل بهداشتی است برگزاری جلسه شورای سیاست‌گذاری رویداد نوآوری بهره‌ور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات مروری بر مهمترین اتفاقات افتتاحیه نمایشگاه «ایران اکسپو 2024» قرارداد پیاده‌سازی فیبر نوری مبین‌نت در شهر دزفول به امضا رسید ضرورت ایجاد معنا در زندگی شغلی پارامترهای تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس 2024 میزبانی پاویون اتاق ایران از فعالان اقتصادی در نمایشگاه اکسپو حضور نمایندگان فرش دستبافت ایران در نمایشگاه دموتکس دبی همراه اول از نخستین کیوسک‌های دیجیتال سلامت رونمایی کرد رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها