تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
دوشنبه 24 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بیت پین

سنا ایمن مبادله

ارزیابی جامع تاثیر زیست‌محیطی بیت کوین
هشتمین ماهنامه دامیننس منتشر شد؛

ارزیابی جامع تاثیر زیست‌محیطی بیت کوین

ارزیابی جامع تاثیر زیست‌محیطی بیت کوین

۱۲۰ سال بدون چاپ پول (سرمقاله)، گزارشی جامع از وضعیت مصرف انرژی در صنعت ماینینگ، حسابداری بیت کوین، معنای عدد نانس (Nonce) در رمزنگاری و استخراج بیت کوین، منحنی پذیرش کریپتو و مصاحبه با دلارام رضاییان (مدیر دیجیتال مارکتینگ بیت پین)، عناوین جذابی هستند که شما در هشتمین شماره از ماهنامه دامیننس مطالعه خواهید کرد.

به گزارش تریبون‌نیوز به نقل از روابط عمومی بیت‌پین، ماهنامه دامیننس، مجله تخصصی دنیای کریپتوکارنسی، در مهر ماه ۱۴۰۲ با هدف ارائه اطلاعاتی جامع درباره آخرین دستاوردها، معرفی محبوب‌ترین پروژه‌ها و آموزش‌های تخصصی و به‌روز این حوزه، فعالیت خود را آغاز کرد. شما در هر شماره از این ماهنامه جامع و منحصر‌به‌فرد، خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار بازار ارزهای دیجیتال را خواهید خواند، با مفاهیم، نوآوری‌ها، الگوریتم‌ها، پلتفرم‌ها و پروژه‌های پر سروصدای بازار در ماه گذشته آشنا خواهید شد و نکات و تحلیل‌های تخصصی و مهمی را درباره بازار کریپتوکارنسی خواهید آموخت.

ماهنامه دامیننس، با شعار «بیت پین، یکی برای همه» و تیمی متشکل از کارشناسان، تحلیلگران و روزنامه‌نگاران حرفه‌ای در زمینه کریپتوکارنسی، محتوایی متنوع و جذاب را برای خوانندگان علاقه‌مند به این حوزه فراهم می‌کند و در قالب فایل PDF به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید برای دریافت این مجله به وب‌سایت بیت‌پین یا کانال‌های رسمی آن در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنید.

برخی از مزایای مطالعه ماهنامه دامیننس:

• دسترسی به اطلاعات به‌روز و موثق در مورد دنیای کریپتوکارنسی
• آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات تخصصی این حوزه
• یادگیری تحلیل تکنیکی و بنیادی ارزهای دیجیتال
• کسب اطلاعات لازم برای سرمایه‌گذاری آگاهانه
• به‌روز ماندن از آخرین رویدادها و اخبار دنیای کریپتوکارنسی

ماهنامه دامیننس منبعی به‌روز برای علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال است که با ارائه مطالبی جامع و کاربردی در زمینه‌های مختلف مربوط به ارزهای دیجیتال، به شما کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتر در این بازار پررونق قدم بگذارید. اگر به دنبال منبعی جامع و قابل‌اعتماد برای آشنایی با دنیای کریپتوکارنسی هستید، ماهنامه دامیننس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اتاق خبر بیت پین

سنا ایمن مبادله

آخرین اخبار منتشر شده
تحول مشاغل با تغییرات فناورانه افزایش چهار برابری شرکت‌های‌ دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل پاندمی کرونا منجر به تحول در صنعت خرده‌فروشی شد معلم خصوصی، قابلیت تازه فیلیمو مدرسه جزئیات ایستگاه کار اینوتکس ۲۰۲۴ با محوریت توسعه سرمایه انسانی راه‌اندازی اولین شهرک نوآور و هوشمند شیلات و گلخانه‌ای ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در استان سمنان افتتاح شد سمپاشی یک هکتار زمین کشاورزی با کمک پهباد تنها در ۱۰ دقیقه تبدیل پارک فناوری پردیس به هاب همکاری‌های مشترک با کشورهای همسایه تغییر روند برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی بهره‌وری دو تجهیز راهبردی جدید استخراج نفت در کشور بومی‌سازی می‌شود برگزاری رویداد المپیک فناوری در پایان مهرماه ۱۴۰۳ بروشورهای راهنمای سرمایه‌­گذاری برای انگاره‌سازی منتشر می‌شوند برگزاری نوبت دوم مجامع عمومی اتاق مشترک ایران و کره جنوبی در هفته اول خرداد بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از غرفه کارخانه نوآوری آمپر در اینوتکس ۲۰۲۴
0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها