تمام اخبار الکامپ ۲۰۲۳ را از اینجا دنبال کنید

کلیک کنید
اتـــاق خــبـر کـــسب‌وکارهای ایران
انتشار خبر
جمعه 28 اردیبهشت 1403

اتاق خبر بیت پین

سنا ایمن مبادله

چهار رمزارز جدید به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شد

رمزارزهای رادیکال، سلستیا، اوما و ایکس ای آی به بیت پین اضافه شدند

چهار رمزارز جدید به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شد

رمزارزهای شبکه رادیکال (Radworks) با نماد اختصاری RAD، سلستیا (Celestia) با نماد TIA، اوما (UMA) با نماد ‌UMA و ایکس ای آی (Xai) با نماد XAI به بخش خرید آسان بیت پین اضافه شدند.

نگاهی مختصر به ارز دیجیتال رادیکال (Radworks)

ارز دیجیتال رادیکال (RAD)، توکن حاکمیتی پروژه Radworks است که پلتفرمی غیرمتمرکز برای توسعه نرم‌افزارهای متن‌باز به شمار می‌رود و توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا در پروژه‌های نرم‌افزاری به صورت همتا به همتا (P2P) با هم همکاری کنند. این پروژه، جایگزینی رایگان و ایمن برای پلتفرم متمرکز GitHub است که بدون نیاز به اینترنت یا سرویس نام دامنه (DNS) فعالیت می‌کند. پروژه رادیکال در سال ۲۰۱۷ توسط شرکت نرم‌افزاری به نام Monadic در برلین راه‌اندازی شد و در سال ۲۰۲۱ توکن RAD را عرضه کرد.
توکن RAD برای حمایت از پروژه‌های متن‌باز، انجام معاملات و حاکمیت و تصمیم‌گیری به کار می‌رود، روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده و در حال حاضر در صرافی ارز دیجیتال بیت پین قابل خرید و فروش است.

آشنایی مختصر با توکن سلستیا (Celestia)

توکن سلستیا (Celestia) یا TIA، توکن حاکمیتی است که برای شبکه بلاک چینی سلستیا طراحی شده است: این شبکه تنها تراکنش‌ها را سفارش داده و منتشر می‌کند، اما آن‌ها را اجرا نمی‌کند. شبکه سلستیا از طرح رمزگذاری برای تایید در دسترس بودن داده‌ها بهره برده و امکان استقرار بلاک‌چین‌های مستقل و ماژولار را فراهم می‌کند.
ارز دیجیتال TIA برای پرداخت هزینه‌های دسترسی‌پذیری به داده‌ها، پرداخت کارمزد در مجموعه‌های مبتنی بر Celestia و استیکینگ و مدیریت شبکه Celestia کاربرد دارد.

معرفی کوتاه ارز دیجیتال اوما (UMA)

ارز دیجیتال اوما UMA که با همان نماد UMA هم شناخته می‌شود، توکن بومی پروژه بوده و نقش‌های مختلفی در اجرای پروتکل بر عهده دارد. این توکن می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای استیکینگ، تصمیم‌گیری در حاکمیت، پاداش‌دهی و جریمه‌کردن در قراردادهای مالی UMA عمل کند.
درواقع، UMA پروتکل متن‌بازی مبتنی بر شبکه اتریوم است که قصد دارد با محبوب‌تر شدن بخش دیفای، دسترسی به این بازار را برای افراد تسهیل کند. پروتکل UMA به کاربران این اجازه را می‌دهد تا هر دارایی ارزشمند واقعی مانند معاملات آتی، CFD ها، ارزهای دیجیتال و سایر مشتقات مالی را دیجیتالی کنند.

آشنایی با ارز دیجیتال ایکس ای آی (Xai)

بلاک چین Xai که به طور خاص برای بازی طراحی شده است، به گیمرهای سنتی فرصت حضور در فضایی مدرن و دیجیتالی را می‌دهد. گیمرها با بازی در پلتفرم Xai، بدون نیاز به کیف پول کریپتویی، می‌توانند تجربه حضور در اکوسیستم کریپتو را داشته و به کسب درآمد بپردازند. این بلاک چین دارای اکوسیستم کاملاً غیرمتمرکزی است که اعتماد و شفافیت را برای همه شرکت‌کنندگان به همراه دارد. همچنین، با استفاده از اقدامات امنیتی قوی اتریوم، انعطاف‌پذیری خود را در برابر هک‌های احتمالی و سایر آسیب‌پذیری‌ها تقویت می‌کند.
ارز دیجیتال XAI توکن اصلی پلتفرم Xai است و برای پرداخت هزینه شبکه و هزینه‌های درون بازی استفاده می‌شود. این توکن کاملاً قابل‌انتقال است و می‌تواند آزادانه در بازار معامله شده یا به عنوان یک دارایی ارزشمند ذخیره شود.

اتاق خبر بیت پین

سنا ایمن مبادله

0 0 رای ها
امتیازدهی به خبر
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها